چرا توییتر راغورام راجان و راهول گاندی را مسخره می‌کند؟

چرا توییتر راغورام راجان و راهول گاندی را مسخره می‌کند؟

رهبر کنگره راهول گاندی و فرماندار سابق RBI راگورام راجان

با استناد به رشد اقتصادی سالانه 7.2 درصدی این کشور، BJP روز پنجشنبه با به اشتراک گذاشتن ویدیوی قدیمی خود که در آن فرماندار سابق RBI گفت: هند خوش شانس خواهد بود که رشد 5 درصدی را به دست آورد، از راهول گاندی، رهبر کنگره و راغورام راجان عکس گرفت. سال آینده’.

آمیت مالویا از BJP با به اشتراک گذاشتن این ویدئو در توییتر نوشت: «راغورام راجان در این گفتگوی تاریخی (2022) با راهول گاندی، کمتر شبیه یک اقتصاددان بود و بیشتر شبیه راجدیپ ساردسای بود، وقتی گفت: «هند خوش شانس خواهد بود که 5 درصد را انجام دهد. رشد تولید ناخالص داخلی در سال آینده (سال مالی 2022-23)». واقعیت این است که هند در سال مالی 2022-2023 رشد 7.2 درصدی تولید ناخالص داخلی را ثبت کرده است. 7.2 درصد!

او افزود که معذرت خواهان کنگره مانند “مگس های کثیف جوینده” هستند.

به آنها یک اتاق تمیز بدهید و آنها به دنبال آن ویژگی کوچک خاک و قتل آبی فریاد خواهند بود. آنها را در کثیفی متعفن قرار دهید (یادآور دوران UPA) و آنها در لذت غرق می شوند. آنها ذاتاً سادیست هستند و می خواهند ببینند که یک میلیارد نفر از گرسنگی می کشند تا بتوانند در عین حال که شراب نفیس خود را می نوشند، در مورد فقر گرایی فصاحت کنند.

ماهش جثمالانی، نماینده مجلس راجیا سبها نیز این ویدئو را در سایت میکروبلاگینگ به اشتراک گذاشت و نوشت: «راغورام راجان، پزشک متخصص اقتصادی UPA و کشیش ظلم و ستم برای هند. متأسفانه او هرگز درست نمی‌شود!»

راوی شانکار پراساد، رهبر BJP و وزیر سابق اتحادیه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که ادعای گاندی مبنی بر انتشار پیام عشق در میان نفرت ادعا شده صرفاً بهانه ای برای او است زیرا اولویت او گسترش نفرت علیه توسعه هند تحت رهبری نخست وزیر نارندرا مودی است.

او با حمله به رئیس سابق کنگره گفت: «تعداد تولید ناخالص داخلی دروغ‌های بازار نفرت شما را آشکار کرده است.

پراساد به تعامل بین گاندی و فرماندار سابق RBI اشاره کرد و خاطرنشان کرد که رهبر مخالفان ادعا کرده بود که صادرات هند در حال کاهش است و این کشور خوش شانس خواهد بود که رشد پنج درصدی داشته باشد. او با لقب گاندی به عنوان یک متخصص فوق‌العاده که در مورد هر موضوعی نظر دارد، ادعا کرد: «هر پیش‌بینی کارشناس حمایت‌شده نادرست است.

پراساد گفت که هند به رکورد صادرات 770 میلیارد دلاری دست یافته است در حالی که تورم آن با 4.7 درصد کمترین میزان در بین اقتصادهای بزرگ است.

رهبر BJP با متهم کردن او به “نمایش عمومی آشکار” گفت: “او در حال سفر به خارج از کشور است و ادعا می کند که با پیامی از عشق آمده است… او در واقع در حال گسترش بازار نفرت، بی اعتمادی و بدبینی علیه سفر توسعه هند است.” عدم ایمان به داستان توسعه هند».

وزیر سابق حقوق افزود گاندی هدف خود را بدنام کردن استعداد و پیشرفت هند قرار داده است. او همچنین به گزارش اخیر مورگان استنلی استناد کرد که از تغییرات اقتصاد هند در 10 سال گذشته مثبت صحبت کرده است تا به گاندی ضربه بزند.

داده های رسمی روز چهارشنبه نشان داد که اقتصاد هند در سه ماهه ژانویه تا مارس 2022-2023 6.1 درصد رشد کرد و نرخ رشد سالانه را به دلیل عملکرد بهتر در بخش های کشاورزی، تولید، معدن و ساخت و ساز به 7.2 درصد رساند.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام