چگونه سیاست ایالتی گزینه های کالج را برای دانشجویان ایالات متحده کاهش می دهد

بازگشت به مدرسه: چگونه سیاست ایالتی گزینه های کالج را برای دانشجویان ایالات متحده کاهش می دهد

تصویر نماینده پیکسابای

واشنگتن: برای دانشجویان ایالات متحده، زمانی که آنها کالج هایی را برای ثبت نام در نظر می گیرند، فضای سیاسی یک ایالت به اندازه دوره های خوب، یک دانشکده در سطح جهانی و یک پردیس شگفت انگیز مهم است.

یک نظرسنجی توسط Art & Science Group، یک شرکت مشاوره مستقر در بالتیمور، نشان می‌دهد که داوطلبان کالج ترجیح می‌دهند در کالج‌هایی در ایالت‌هایی که با ایدئولوژی‌های سیاسی خودشان همسو هستند پذیرش بگیرند.

این یافته برای دانشجویان لیبرال، میانه رو یا محافظه کار صادق است. این نظرسنجی نشان می‌دهد که چگونه تعداد فزاینده‌ای از آمریکایی‌ها مکان زندگی و تحصیل را بر اساس وابستگی ایالت انتخاب می‌کنند.

یافته های نظرسنجی

گروه هنر و علم پاسخ 1865 دانشجوی دانشگاهی را ثبت کرد. یک چهارم دانشجویان گفتند که در مورد ثبت نام در کالج که منحصراً بر اساس سیاست های دولتی است، تجدید نظر کرده اند.

نیویورک و کالیفرنیا ایالت هایی بودند که بیشتر مورد علاقه دانشجویان محافظه کار بودند.

سی و دو درصد از این دانشجویان گفتند که از رفتن به دانشگاه در ایالت های خود اجتناب می کنند.

دانشجویان چپ‌گرا گفتند که به دلیل محافظه‌کاری بیش از حد، رفتن به یک ایالت خاص را رد می‌کنند. آنها گفتند که این ایالت ها نگران برابری نژادی قوانین محافظه کار LGBTQ+، کنترل ضعیف اسلحه و عدم حمایت از سلامت روان نیستند.

در همین حال، دانشجویان راست‌گرا، ایالت‌ها را برای «بیش از حد دموکراتیک» رد می‌کنند.

چگونه حقوق سقط جنین در ثبت نام دانشگاه نقش دارد

یک نظرسنجی جداگانه توسط گالوپ نشان می دهد که 72 درصد از دانشجویان معتقدند که حقوق باروری در یک ایالت خاص نقش تعیین کننده ای در تصمیم آنها برای ماندن در کالج دارد.

در میان کسانی که می‌گویند خدمات بهداشت باروری در تصمیم‌گیری‌هایشان برای ثبت‌نام در کالج مورد توجه قرار می‌گیرد، بیش از هشت نفر از هر 10 دانشجوی ثبت‌نام شده فعلی (81 درصد) و دانشجویان ثبت‌نام نشده (85 درصد) می‌گویند که ترجیح می‌دهند در دانشگاهی در یک ایالت شرکت کنند. با دسترسی بیشتر به خدمات بهداشت باروری، در حالی که کمتر از دو نفر از هر 10 نفر ترجیح می دهند در یک وضعیت محدودتر در کالج شرکت کنند.

این نظرسنجی نشان داد که 86 درصد از دانشجویانی که معتقدند حقوق باروری مهم است، دموکرات هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.