چین برای عرضه واکسن های Covid-19 داخلی در آزمایش آماده می شود ، معاملات بین المللی را دنبال می کند

سفارشات واکسن های آزمایشی ، خانگی Covid-19 در حال ورود است ، حتی اگر مقامات بهداشتی هنوز واگذار کننده آنها نیستند.

دولت های استانی در سراسر چین در حال سفارش دادن برای آزمایش های داخلی هستند ویروس کرونا واکسن ها ، هرچند مقامات بهداشت هنوز نگفته اند که چقدر خوب کار می کنند یا چگونه ممکن است به 1.4 میلیارد نفر برسند. وزیر امور خارجه چین طی جلسه هفته گذشته سازمان ملل گفت ، توسعه دهندگان در حال آزمایش سریع هستند ، در حالی که انگلیس استفاده اضطراری از نامزد واکسن Pfizer Inc را تأیید کرد و ارائه دهندگان برای راه اندازی توزیع تلاش می کنند.

حتی بدون تأیید نهایی ، بیش از 1 میلیون کارگر بهداشتی و سایر افراد در چین که در معرض خطر بالای عفونت هستند ، تحت اجازه استفاده اضطراری واکسن های آزمایشی دریافت کرده اند. توسعه دهندگان هنوز اعلام نکرده اند که واکسن های آنها چقدر م effectiveثر بوده و عوارض جانبی احتمالی آن را دارند.

صنعت نوپای دارویی چین حداقل پنج واکسن از چهار تولید کننده دارد که در بیش از ده کشور از جمله روسیه ، مصر و مکزیک آزمایش می شوند. متخصصان بهداشت می گویند حتی در صورت موفقیت ، روند صدور گواهینامه برای ایالات متحده ، اروپا ، ژاپن و سایر کشورهای پیشرفته ممکن است برای استفاده در آنها بسیار پیچیده باشد. با این حال ، چین گفت اطمینان حاصل خواهد کرد که محصولات برای کشورهای در حال توسعه مقرون به صرفه است و به طور فعال در حال دنبال کردن معاملات در سراسر جهان است.

دولت گفت ، روز یکشنبه ، 1.2 میلیون دوز واکسن شرکت چینی Sinovac وارد اندونزی شد.

“ما بسیار سپاسگزاریم ، خدا را شکر ، واکسن موجود است تا بتوانیم بلافاصله شیوع آن را مهار کنیم کووید -19 رئیس جمهور جوکو ویدودو گفت ، این بیماری است.

در چین ، تاکنون فقط یک توسعه دهنده ، گروه دارویی ملی چین ، معروف به Sinopharm ، در ماه نوامبر گفت که برای استفاده از واکسن خود درخواست تأیید نهایی بازار را داده است. موارد دیگر برای استفاده اضطراری در افرادی که در معرض خطر بالای عفونت هستند ، تأیید شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی شینهوا ، معاون نخست وزیر سون چونلان در بازدید روز چهارشنبه از توسعه دهندگان گفت: ما باید برای تولید در مقیاس بزرگ آماده باشیم.

سان ، که بیشتر نظارت بر پاسخ این کشور را بر عهده داشته است ، از یکی از شرکت های تابعه پکن Sinopharm ، Sinovac و یک آزمایشگاه تحقیقاتی تحت اداره ملی محصولات پزشکی ، یک آژانس نظارتی که محصولات پزشکی را برای استفاده عمومی تأیید می کند ، بازدید کرد.

دولت هنوز نگفته است كه چه تعداد از افراد قصد واكسيناسيون را دارند. سان گفت که برنامه ها واکسیناسیون پرسنل مرزی و سایر جمعیت های پرخطر در این ماه را می طلبد.

این شرکت ها از تکنیک های سنتی بیشتری نسبت به توسعه دهندگان غربی استفاده می کنند.

آنها می گویند برخلاف واکسن Pfizer ، که باید در دمای منفی 70 درجه سانتیگراد (منفی 94 فارنهایت) منجمد نگه داشته شود ، می توان آنها را در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد (36 تا 46 درجه فارنهایت) ذخیره کرد. تولیدکنندگان چینی هنوز نگفته اند که چگونه ممکن است توزیع شود.

کارشناسان بهداشت س questionال می کنند که چرا اکنون واکسن های آزمایشی چین در چنین مقیاس وسیعی از واکسن های آزمایشی استفاده می کند که شیوع آن تا حد زیادی در مرزهای آن تحت کنترل است.

مقامات بهداشت پیش از این گفته بودند که چین می تواند تا پایان سال جاری 610 میلیون دوز تولید کند و سال آینده تا یک میلیارد دوز را افزایش دهد.

دولت استان جیانگ سو ، جایی که شهر بزرگ نانجینگ در آن واقع شده است ، چهارشنبه اعلامیه خرید واکسن از Sinovac و Sinopharm را برای استفاده اضطراری صادر کرد.

مقامات استان سیچوان در غرب که حدود 85 میلیون نفر جمعیت دارند روز دوشنبه اعلام کردند که هم اکنون واکسن می خرند. یک روزنامه رسمی در استان آنهویی ، جنوب شرقی پکن ، گفت که یک کمیته مسکونی محلی با صدور اطلاعیه ای از ساکنان واکسن می خواهد یا خیر.

در اطلاعیه های سیچوان و آنهویی گفته شده است که هزینه واکسن در دو عکس ، 400 یوان (60) است.

واکسن های Sinovac و Sinopharm برای استفاده اضطراری در ماه جولای تأیید شدند.

در ماه اکتبر ، استان ژجیانگ در جنوب شانگهای واکسیناسیون عمومی را تحت مجوز استفاده اضطراری ارائه داد. در این گزارش آمده است افرادی که خطر بالایی دارند از اولویت برخوردار می شوند.

در ماه نوامبر ، دبیر حزب کمونیست Sinopharm گفت تقریباً 1 میلیون نفر واکسن آن را دریافت کرده اند.

در ماه سپتامبر ، مدیر عامل Sinovac گفت که حدود 3000 کارمند آن واکسن خود را استفاده کرده اند. وی گفت این شرکت ده ها هزار دوز در اختیار دولت شهر پکن قرار داده است.

Sinopharm در 10 کشور از جمله امارات متحده عربی ، مصر ، اردن ، پرو و ​​آرژانتین با نزدیک به 60،000 داوطلب آزمایشات بالینی در دست انجام دارد. این شرکت دو تأسیسات در چین ساخته است که قادر به تولید 200 میلیون دوز در سال است.

Sinovac آزمایش هایی در برزیل ، ترکیه و اندونزی دارد. جدیدترین داده های منتشر شده آن ، مطالعه ای در مجله علمی Lancet ، نشان داد که نامزد آن در افراد نسبت به کسانی که از دوران نقاهت بهبود یافته اند ، میزان پادتن های کمتری تولید می کند. کووید -19 . این شرکت پیش بینی کرده است که می تواند تا فوریه یا مارس سال آینده چند صد میلیون دوز واکسن تولید کند.

تولید کننده دیگر ، CanSino ، در حال آزمایش در روسیه ، پاکستان و مکزیک و مشارکت در کشورهای آمریکای لاتین است. واکسن آن ، که به طور اضطراری با ارتش چین استفاده شده است ، از یک آدنو ویروس بی ضرر برای انتقال ژن ها به سلولهای انسان برای ایجاد پاسخ ایمنی استفاده می کند.

شرکت چهارم ، Anhui Zhifei Longcom Biologic Pharmacy Co. ، آزمایشات مرحله نهایی را در سراسر چین انجام می دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.