چین در نظر دارد به زنان مجرد امکان IVF را برای کاهش کاهش جمعیت بدهد

چین در نظر دارد به زنان مجرد امکان IVF را برای کاهش کاهش جمعیت بدهد

دکتر خو شیائومینگ، مدیر آزمایشگاه جنین شناسی مرکز کمک باروری، اتاق عمل جراحی بازیابی تخمک را در بیمارستان خانواده کامل پکن، که متخصص در درمان های باروری است، در پکن نشان می دهد. رویترز

در تلاش برای معکوس کردن روند کاهش جمعیت، چین در حال بررسی ارائه خدمات IVF به زنان مجرد است.

یکی از این زنان، چن لوجین 33 ساله، می‌خواهد درمان لقاح آزمایشگاهی را برای خودش انتخاب کند. از آنجایی که چنگدو، مرکز استان سیچوان در جنوب غربی، ثبت نام کودکان توسط زنان مجرد را در ماه فوریه قانونی کرده است، جستجوی این خدمات برای او نسبتاً آسان‌تر خواهد بود، چیزی که چین در نظر دارد در سراسر کشور برای رسیدگی به نرخ‌های کم زاد و ولد بی‌سابقه اجرا کند.

قوانین جدید به زنان مجرد اجازه می دهد تا از مرخصی زایمان با حقوق استفاده کنند و از یارانه فرزندانی که قبلاً فقط در اختیار زوج های متاهل بود، دریافت کنند. مهمتر از همه، چن می تواند به طور قانونی در یک کلینیک خصوصی به درمان باروری آزمایشگاهی (IVF) دسترسی داشته باشد.

Conceived By Robots: دانشمندان اکنون می توانند با استفاده از یک ربات جراحی و یک کنترلر PS5 به ایجاد نوزاد کمک کنند.

چین آماده اعلام بازگشت اقتصادی با محو شدن دوران صفر کووید است

چن گفت: «تک والد شدن برای همه نیست، اما من از این تصمیم راضی هستم. به همین ترتیب، ازدواج یا عدم ازدواج به عهده هر فردی است. ما سیاست‌های اینجا را آزاد کرده‌ایم و می‌دانم که بسیاری از زنان مجرد در حال انجام IVF هستند.»

مشاوران سیاسی با نگرانی از کاهش شدید جمعیت کشور، پدیده‌ای که برای موقعیت آن به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان به قیمت تمام شده است، در ماه مارس پیشنهاد کردند که زنان مجرد و مجرد مجاز به فریز کردن تخمک‌های خود و انجام درمان IVF و سایر خدمات هستند. رهبران چین علناً در مورد این توصیه ها اظهار نظر نکرده اند.

آزادسازی IVF در سراسر کشور می تواند تقاضای بیشتری را برای درمان باروری در بازاری که در حال حاضر بزرگترین بازار جهان است ایجاد کند و خدمات محدود باروری را تحت فشار قرار دهد. برخی از سرمایه گذاران در این صنعت فرصتی برای گسترش می بینند.

ایو لیپنس، مدیر توسعه کسب و کار آسیا و اقیانوسیه در INVO Bioscience، که در انتظار مجوز قانونی برای راه اندازی فناوری IVF خود است، گفت: «اگر چین سیاست خود را برای اجازه دادن به زنان مجرد برای بچه دار شدن تغییر دهد، این می تواند منجر به افزایش تقاضای IVF شود. در چین پس از امضای قرارداد توزیع با Onesky Holdings مستقر در گوانگژو در سال گذشته.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.