ژاپن لایحه تهیه واکسن ویروس کرونا را به 126 میلیون نفر از ساکنان آن تصویب کرد

این کشور واکسن COVID-19 را برای 60 میلیون نفر از غول دارویی Pfizer و برای 25 میلیون نفر دیگر از شرکت بیوتکنولوژی Moderna تأمین کرده است.

ژاپن لایحه تهیه واکسن ویروس کرونا را به 126 میلیون نفر از ساکنان آن تصویب کرد

تصویر نمایندگی AP

توکیو: ژاپن رایگان می دهد ویروس کرونا طبق مصوبه ای که روز چهارشنبه تصویب شد ، واکسن برای همه ساکنان آن است ، زیرا کشور در حال ثبت تعداد روزانه موارد است.

این لایحه ، که می گوید دولت تمام هزینه های واکسن را برای 126 میلیون نفر از ساکنان ژاپن تأمین می کند ، با پاکسازی مجلس عوام قدرتمند ، در مجلس عالی تصویب شد.

کشور امنیت را تأمین کرده است کووید -19 واکسن برای 60 میلیون نفر از غول دارویی Pfizer و برای 25 میلیون نفر دیگر از شرکت بیوتکنولوژی Moderna.

همچنین تأیید کرده است که 120 میلیون دوز واکسن AstraZeneca دریافت خواهد کرد.

Pfizer و Moderna پس از آزمایش های بالینی نشان دادند که ضعف آنها م wereثر است ، در حال حاضر به دنبال تایید استفاده اضطراری در ایالات متحده و اروپا هستند.

تصویب این لایحه دو هفته پس از آن صورت گرفت که نخست وزیر ژاپن گفت این کشور در “حداکثر هشدار” نسبت به ویروس قرار دارد و همانطور که پزشکان هشدار می دهند بیمارستان ها در آستانه سقوط هستند.

ژاپن نسبتاً کوچک دیده است کووید -19 به طور کلی شیوع ، با حدود 2100 مرگ و میر و 150 هزار مورد ، و قفل شدید را که در جاهای دیگر دیده شده اعمال نکرده است.

اما اکنون با موج سوم بیماری روبرو شده است و گزارش دهنده تعداد بی سابقه عفونت های روزانه در سراسر کشور در هفته های اخیر است.

فرماندار توکیو از ساکنان خواسته است که از گردش های غیر ضروری اجتناب کنند و از مشاغل ارائه دهنده الکل خواسته است زود تعطیل شوند ، اگرچه سازوکار اجرایی این توصیه ها وجود ندارد.

دولت ملی همچنین تصمیم گرفته است که به مناطق مختلف اجازه دهد از یک برنامه بحث برانگیز گردشگری داخلی انصراف دهند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.