ژاپن مذاکرات G-7 در مورد کربن زدایی و ثبات انرژی را رهبری خواهد کرد

ژاپن مذاکرات G-7 در مورد کربن زدایی و ثبات انرژی را رهبری خواهد کرد

تصویر نمایشی خبرگزاری فرانسه

توکیو: ژاپن به‌عنوان رئیس‌جمهور G-7 در تلاش برای پیشبرد کربن‌زدایی و تضمین ثبات عرضه انرژی در بحبوحه بحران اوکراین، بحث‌ها را میان وزرای محیط‌زیست، انرژی و اقلیم گروه هفت رهبری می‌کند. جیجی پرس.

ژاپن ممکن است در تهیه پیش‌نویس بیانیه مشترک برنامه‌ریزی‌شده با مشکلاتی روبرو شود، زیرا از آن خواسته می‌شود مشخص کند که چه زمانی تولید برق با سوخت زغال سنگ را متوقف می‌کند. وزرای G-7 به مدت دو روز از 15 آوریل در ساپورو، هوکایدو دیدار خواهند کرد.

کشورهای بزرگ G-7 سال گذشته در مورد حذف تدریجی تولید برق با سوخت زغال سنگ تا سال 2030 بحث کردند، اما به دلیل مخالفت ژاپن تصمیم به مخالفت با آن گرفتند.

گزارش شده است که ژاپن قصد دارد به درخواست برای خروج تدریجی بدون مهلت ادامه دهد و در عین حال قدرت خود را در فن آوری های کاهش انتشار دی اکسید کربن با مخلوط کردن هیدروژن و آمونیاک که هر دو در هنگام سوزاندن دی اکسید کربن تولید نمی کنند، به سوخت های تولید برق حرارتی برجسته می کند. جیجی پرس.

بر اساس گزارش اخیر هیئت بین دولتی تغییرات اقلیمی، که بیان می کند انتشار گازهای گلخانه ای در جهان باید در سطح جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از انقلاب صنعتی برسد، وزرای G-7 همچنین درباره چگونگی دستیابی به هدف محدود کردن افزایش دمای جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از انقلاب صنعتی بحث خواهند کرد. تا سال 2030 60 درصد از سطوح 2019 کاهش یابد تا به این هدف دست یابد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام