کارمندان به کنایه چک دستمزد هنگفت ساندار پیچای اشاره می کنند

کارمندان به کنایه‌ای از چک حقوق هنگفت ساندار پیچای اشاره می‌کنند: «به خانه بردن 226 میلیون دلار در حالی که 12000 کارمند را اخراج می‌کند».

پس از اعلام این خبر، پلتفرم‌های داخلی کارکنان گوگل مملو از پست‌ها و میم‌هایی شد که پیچای را به دلیل افزایش حقوق در میان اخراج‌ها مورد انتقاد قرار دادند. عکس فایل.

کارمندان گوگل ناراضی هستند و این را با میم می‌گویند. در میان اقدامات گسترده کاهش هزینه ها و کاهش مشاغل حداقل 12000 کارمند در بخش های عمودی، مشخص شد که ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت آلفابت، بسته غرامت سالانه حدود 226 میلیون دلار در سال 2022 را به خانه برده است که بیش از 800 برابر میانگین حقوق کارمندان است. این شرکت در یک پرونده اوراق بهادار در ماه گذشته گفت.

پس از اعلام این خبر، پلتفرم‌های داخلی کارکنان گوگل مملو از پست‌ها و میم‌هایی شده است که از پیچای به دلیل افزایش حقوق در میان اخراج‌ها و طرح‌های کاهش هزینه انتقاد می‌کنند. کارمندان به درستی خشمگین هستند که رئیس Alphabet در بحبوحه کاهش گسترده کارکنان گوگل، دستمزد خود را کاهش نداده است.

نابرابری بزرگ در پرداخت زمانی اتفاق می‌افتد که آلفابت، شرکت مادر گوگل، تعداد زیادی از مشاغل را در سراسر جهان تعدیل کرده است. این شرکت مستقر در کالیفرنیا از برنامه های خود برای کاهش 12000 شغل در سراسر جهان در ماه ژانویه خبر داد که معادل تقریباً 6 درصد از نیروی کار جهانی آن است.

ساندار پیچای از گوگل 200 میلیون دلار در میان اخراج های گسترده دریافت می کند

هیچ کسی برای هوش مصنوعی بارد وجود ندارد: کارمندان گوگل هوش مصنوعی بارد را “بدتر از بی فایده و یک دروغگوی بیمارگونه” می نامند.

در چند هفته ای که از افشای غرامت کامل پیچای می گذرد، کارمندان گوگل به پلتفرم های داخلی شرکت رفته اند تا درباره تفاوت تکان دهنده دستمزدها گهواره بگیرند. این پست‌ها شامل میم‌هایی هستند که پیچای را با تیم کوک، مدیرعامل اپل مقایسه می‌کنند، که سال گذشته 40 درصد از دستمزد خود را کاهش داد.

کارکنان گوگل همچنین از افزایش دستمزد Pichai شکایت کردند، حتی زمانی که این شرکت اقدامات سختگیرانه ای را برای مهار هزینه ها اعلام کرد – در یک یادداشت داخلی که در ماه مارس ارسال شد، روث پورات، مدیر مالی گوگل به کارکنان اطلاع داد که این شرکت چندین امتیاز را به عنوان بخشی از هزینه خود کاهش خواهد داد. برش درایو این اقدامات شامل کاهش در تعویض لپ‌تاپ‌های کارکنان، کاهش یا خاموش کردن میکرو آشپزخانه‌ها و کلاس‌های تناسب اندام کمتر بود.

یکی از پست‌های فروم داخلی کارمندان Google خوانده شد: «صرفه‌جویی در هزینه‌های روث برای همه اعمال می‌شود… به جز معاونان و مدیرعامل سخت‌کوش ما».

در میم دیگری آمده است: «ساندار 226 میلیون دلار را می پذیرد و 12000 کارمند Google را اخراج می کند، امتیازات را کاهش می دهد و روحیه و فرهنگ را از بین می برد.

در اوایل ماه جاری، صدها کارمند گوگل در دفاتر این شرکت در لندن در پی اختلاف بر سر اخراج های دسته جمعی دست از کار کشیدند. در ماه مارس، کارکنان گوگل پس از اخراج بیش از 200 کارگر از دفاتر زوریخ این شرکت خارج شدند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام