کارمند سابق Meta نامه پایان کار را در ساعت 4 صبح دریافت می کند. پست را به اشتراک می گذارد

اخراج کارمند متا در دور دوم اخراج.  نامه پایان کار

متا در دور دوم اخراج خود حدود 10000 کارمند خود را در سال جاری اخراج خواهد کرد.

ماه‌ها پس از اخراج 11000 کارمند در سال 2022، متا به رهبری مارک زاکربرگ در دور دوم اخراج‌های خود تصمیم به اخراج مجموعه‌ای متشکل از 10000 کارمند خود را در طول سال از آوریل اعلام کرد.

تأثیر اخراج کارکنان در بخش‌های مختلف از جمله طراحان و مهندسان احساس شده است، در نتیجه داستان‌های کارمندان اخراج شده در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود. یکی از این داستان‌ها درباره یک کارمند سابق متا که نقشش، درست مانند دیگران به طور ناگهانی در این ماه خاتمه یافت، در لینکدین مورد توجه قرار گرفت. زنی به نام چل استریوف به حساب کاربری خود در لینکدین رفت و یک یادداشت طولانی برای به اشتراک گذاشتن داستان اخراج خود منتشر کرد.

چل همچنین به یاد آورد که چگونه نامه پایان کار را به طور ناگهانی در ساعت 4 صبح دریافت کرد و اظهار داشت که همان روز آخرین روز کار او بود.

کارمند سابق متا داستان “تکان دهنده” اخراج را به اشتراک می گذارد
چل استریوف با به اشتراک گذاشتن جزئیات ایمیل «تکان‌دهنده» که حوالی ساعت 4 صبح دریافت کرده بود، در پست خود در لینکدین گفت که از اخراج‌های متا به او اطلاع داده شده است که آخرین روز حضور او در شرکت خواهد بود.

“من از فرصتی که برای تجربه متا به دست آوردم سپاسگزارم. من در طول مدتی که آنجا بودم خیلی یاد گرفتم! بعد از 1.5 دهه در مایکروسافت، این یک تغییر فرهنگی و مهندسی بزرگ برای من بود و واقعاً می‌توانم بگویم کسانی که با آنها کار کردم ارزش‌های شرکت را زندگی کردند – جسور باشید، باز باشید، چیزهای عالی بسازید، و موارد دیگر! به FPM Metamates و همکاران FB TPM، دلم برای کار با همه شما تنگ خواهد شد. امیدوارم مسیر ما به زودی دوباره در این دنیای بزرگ و کوچک فناوری طی شود و تا آن زمان، امیدوارم هر کدام از ماجراجویی خود لذت ببرید!» او پست خود را با ابراز قدردانی به پایان رساند.

کارمند متا که در دور دوم اخراج از کار اخراج شد، نامه پایان کار تکان دهنده را در ساعت 4 صبح دریافت کرد

در واکنش به پست او، چندین کاربر از Sterioff حمایت کردند و همچنین بهترین آرزوها را برای آینده او به اشتراک گذاشتند.

اخراج های متا
در ماه مارس، متا تصمیم گرفت 10000 شغل دیگر را طی سال جاری کاهش دهد. این اقدام به عنوان بخشی از تلاش متا برای بازسازی شرکت انجام می شود. زاکربرگ یک بار اعتراف کرد که شرکت در طول همه گیری همه گیر، کارکنان خود را بیش از حد استخدام کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام