کانادا لایحه ممنوعیت فروش انواع سلاح های «تهاجمی» را دوباره ارائه کرد

کانادا لایحه ممنوعیت فروش انواع سلاح های «تهاجمی» را دوباره ارائه کرد

تصویر بازنمایی رویترز

دولت کانادا ممنوعیت تفنگ‌های تهاجمی را توصیه می‌کند، که پس از تصویب قانونی که در حال حاضر در پارلمان است، اجرایی می‌شود.

بنا بر گزارش ها، هدف این قانون طبقه بندی اسلحه ها قبل از عرضه برای فروش در کانادا است.

مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که “دولت ما شکارچیان و صاحبان قانون را هدف قرار نمی دهد.”

آمریکا: مرد تگزاسی با ورود به خانه همسایه، پنج نفر از جمله یک کودک 8 ساله را به ضرب گلوله کشت

انتخاب هیئت منصفه در سال 2018 شروع به کشتن 11 جمع یهودی در کنیسه پیتسبورگ خواهد شد.

بر اساس طرحی که روز دوشنبه رونمایی شد، دولت مقرراتی را تحت قانون اسلحه گرم صادر می کند تا مطمئن شود که اسلحه ها قبل از فروش در کانادا به طور مناسب طبقه بندی می شوند.

یک کمیته مشورتی اسلحه گرم نیز تشکیل خواهد شد که پیشنهاداتی را در مورد نحوه طبقه بندی محصولات فعلی سلاح برای فروش ارائه می دهد.

مندسینو گفت این کمیته متشکل از افرادی از مناطق روستایی و شمالی، بومیان آمریکا، مدیران تجاری، مقامات اجرای قانون و طرفداران کنترل اسلحه خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبق پیشنهاد کمیته، کلاس های سلاح گرم را برای ممنوعیت افزایش خواهیم داد. این گروه به سرعت ایجاد خواهد شد و دولت ممکن است در اوایل تابستان امسال از آن مشاوره بخواهد.

مندسینو مدعی شد که اقداماتی در حال انجام است تا «بسیار دشوار» برای دولت‌های آینده برای قانونی کردن مجدد تفنگ‌های تهاجمی.

در ماه فوریه، لیبرال ها اصلاحیه لایحه اسلحه را پس گرفتند که در قانون مدل های متعدد اسلحه گرم را که مشمول ممنوعیت سلاح های تهاجمی می شدند، مشخص می کرد.

آنها از این تعریف به عنوان گامی استقبال کرده بودند که در قانون ممنوعیت قانونی تقریباً 1500 مدل و نوع سلاح گرم و همچنین 482 مدل دیگر را که بعداً پرچم گذاری شدند، در نظر می گیرد. این ممنوعیت قرار بود در می 2020 اجرایی شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام