کتابخانه دیجیتال ایران معروف ترین است.

به گفته السهلانی، کتابخانه نوع دوم در هر حوزه علمیه و در هر حوزه علمیه که متعلق به یکی از این کتابخانه ها است، فعالیت می کند و کتابخانه ای برای مدرسه آن و در عین حال برای عموم آزاد است. به گفته هادیدر السهلانی، با اشاره به جرج زیدان و نوشته‌های او درباره کتابخانه‌های نجف اشرف، کتابخانه‌های این سایت قدیمی‌تر، غنی‌تر و متنوع‌تر از کتابخانه‌های بغداد هستند. پروفسور هالتر توضیح می دهد که نجف منبع توسعه علمی و ادبی است و کتابخانه های آن سرشار از منابع است و آن را به یکی از بهترین کتابخانه های جهان تبدیل می کند. کتابخانه های عمومی و سایر منابع نیز در دسترس هستند. کسانی که مایل به تحصیل علم در نجف هستند در انتخاب کتاب و تحقیق در منابع علمی، فقهی و دینی با چالش‌های فراوانی روبرو هستند، از این رو وی این کتابخانه را برای بهره‌مندی از این طلاب ساخته است.
کتابخانه های دیجیتال ایران
از نظر او، ابرداده داده‌های منظم، دقیق و سیستماتیک را برای شناسایی، توصیف و مکان‌یابی منابع الکترونیکی در شبکه تشکیل می‌دهد. در مقیاس کوچک، رکوردهای کتابشناختی حتی می توانند به عنوان ابرداده مشاهده شوند. مکانیسم های سیستماتیک دسترسی به منابع کتابخانه را ممکن می سازد. در یک نمای کلی، می بینیم که عناصر فراداده (بسیار) با کتابخانه مجازی ایران . مفهوم جدید فراداده با روش‌های سنتی فهرست‌نویسی، علی‌رغم شباهت‌های اساسی آنها، متفاوت است.
کتابخانه دیجیتال
در مجموع، حقوق دیجیتال فروخته شده توسط کتابخانه به حدود 3000 نسخه از کتاب الکترونیکی می رسد.یک کپی از یک کتاب الکترونیکی حدود 18 دلار است.این علاوه بر نسخه چاپی است. با وجود هزینه کم آنها در دراز مدت، مجوزهای کتاب الکترونیکی می تواند به طور غیرقابل قبولی برای کتابخانه ها بالا باشد. به گفته ماریا باستیلوس سردبیر انتشارات بریک هاوس که اخیراً در Nation نقل شده است، کتابخانه ها فقط باید یک بار برای کتاب های الکترونیکی بپردازند. خوانندگان آینده بیشتر بر محتوای دیجیتال تکیه خواهند کرد، اما فرآیند دسترسی ممکن است با آنچه اکنون است متفاوت باشد.
به کسانی که این خدمات را انجام می دهند، آرایشگر می گویند. امروزه آرایشگاه ها به صورت آنلاین نیز فعالیت می کنند. به افتخار سلمان فارسی، صحابی ایرانی پیامبر اسلام، سلمانی به نام او نامگذاری شده است. با کتاب (فیلم) ما آموزش بافتن مو به زبان فارسی. استفاده از زبان ساده و تصاویر و فیلم های آموزشی برای ارائه مطالب به صورت گام به گام. در این مقاله سعی شده است تا اصول حرفه ای آرایشگری را آموزش دهیم. کلمات و عبارات مورد نیاز آرایشگاه و سالن زیبایی در ترکیه – آموزش ترکی، استانبولی، فرانسوی، فارسی.
نمایشگاه مجازی کتاب تهران به واجدین شرایط اعم از طلاب، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین نویسندگان کوپن کتاب ارائه می کند. نمایشگاه کتاب مجازی در سطح استان به جز یارانه تخفیف دیگری هم می دهد؟ این الزام وجود دارد که ناشران حداقل 10٪ تخفیف ارائه دهند، با شرایطی که باید اعلام شود. 9. ناشر چگونه کتاب ها را برای خریداران ارسال می کند؟ ناشران می توانند با مراجعه به غرفه مجازی (پنل) لیست خرید و خریداران را مشاهده کنند. 10. آیا کارت شتاب در همه بانک ها پذیرفته می شود؟ برای خرید از طریق تمامی کارت های شتاب به رمز اینترنتی دوم نیاز است. شماره تلفن اعلام شده از طریق خریدار باید به نام خریدار باشد. یارانه گیرندگان باید هنگام استفاده از یارانه (بن نمایشگاه) شماره تلفن خود را در مالکیت شخص مشمول دریافت یارانه اعلام کنند. در صورت خرید رایگان، خریدار نیازی به داشتن شماره تلفن اعلام شده ندارد.
کتابخانه اینترنتی
جستجو و بازیابی منابع از این بخش از طریق شبکه رایانه ای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (اوراکل) در دسترس است. این مخزن مجلات و روزنامه های قدیمی را اسکن می کند تا به حفظ این منابع ارزشمند تا حد بیشتری کمک کند. 306 عنوان مجله و 318 روزنامه قدیمی تا به امروز اسکن شده است.مشتریان می توانند مقالات منبع را با تاریخ انتشار از سال 1978 تا کنون اسکن کنند و بر اساس نیازهای اطلاعاتی خود از مقالات منبعی که پس از سال 1978 منتشر شده اند کپی تهیه کنند. در طبقه اول کتابخانه مرکزی مکانی وجود دارد که می توانید از سی دی فهرست استفاده کنید و مقالات را به صورت چاپی یا الکترونیکی دریافت کنید.
این وب سایت امکان دسترسی رایگان به برخی منابع علمی و تاریخی به زبان فارسی را فراهم می کند. البته منابع و تنوع پارس محدود است. این مجموعه ای از کتابخانه ها و سازمان های ایرانی است که محتوای دیجیتال ارائه می دهند. کنسرسیومی در سال 2008 برای پاسخگویی به نیازهای محققان و شهروندان ایرانی تأسیس شد. کتابخانه ملی، مرکز اسناد آستان قدس، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و . اعضای این کنسرسیوم هستند. با یکبار جستجو در این سایت می توانید در صورت جستجوی یک مقاله علمی یا مقاله خطی و دیجیتالی، تمامی مطالب اعضا را جستجو کنید و نتیجه را مشاهده کنید.
کتابخانه آنلاین