کد تخفیف ایرانسل – کوپن خرید مودم و سیم کارت

موضوع دیگر تنوع محصول ایرانسل در این بازار با توجه به محدودیت موجود در اپراتورهای دیگر است. امکانات موجود در این مودمهای همراه ایرانسل یکی دیگر از مزیتهای آن است که از جمله آنها میتوان به پنل ارسال و دریافت پیامک، کنترل و مدیریت استفاده از اینترنت و اتصالهای صورت گرفته به دستگاه، امکانات جانبی دیگر در برخی مودمها مانند نمایشگر (مدلهای E5336و E5372) و حتی پاوربانک 5200 میلیآمپرساعتی (مدل E5730) که میتواند نقش شارژر گوشی هوشمند شما در مواقع ضروری را ایفا کند. سرویس جدید ایرانسل در واقع آخرین نسل اینترنت ثابت در جهان به شمار می رود که بسیاری از محدودیت های نسل های قبلی اینترنت ثابت در آن برطرف شده است. در مقابل بخش WiFi Password رمز قبلی را پاک و رمز مورد نظر خود را تایپ و تغییرات را Save نمایید. اسم قبلی را پاک و SSID مورد نظر جدید خود را در مقابل گزینه SSID تایپ نمایید. گزینه دیگر که میتوانیم از لیست بهترین مودم همراه ایرانسل مثال بزنیم، مدل (MF 810(2G,3G,4G ایرانسل است. مودم همراه جیبی Irancell LH92 3G/4G Wi-Fi Modem نسل جدیدی از مودم همراه است که با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های نسل 4 (LTE) توانسته است اینترنت را در هرکجا که هستید به صورت بیسیم در اختیارتان قرار دهد.

مودم همراه ایرانسل LH92 را از طریق wifi یا کابل داخل جعبه به گوشی یا کامپیوتر و … بعد از انتخاب مودم در مرحلهی پرداخت و قبل از ورود به درگاه بانکی، کد تخفیف ایرانسل را که از تخفیفان خریده اید، در کادر مربوطه وارد کنید. مودم همراه E5336 ایرانسل قابلیت اتصال به شبکههای اینترنت همراه ایرانسل تا نسل سوم آن یعنی 3G را دارد. خط متصل شده به سیستم را چک کرده تا اطمینان نمود مشکل از اتصال به شبکه نباشد. سرعت شبکه TD-LTE این مودم تفاوتی با مدل پیشین ندارد و همان حداکثر سرعت ۱۲۰ مگابیت برای دانلود و ۳۰ مگابیت برای آپلود را به دست میدهد. دارای کلید WPS برای برقراری ارتباط بیسیم امن تر و آسان تر. این عدد هنگامی از دستگاه جدید سوال خواهد شد که شما گزینه ی WPS را از طریق کنسول کاربری و یا از طریق دکمه های روی مودم فعال نموده باشد.

با توجه به اینکه معمولا در این حالت هزینه ی اینترنت از شارژ بسته ی اینترنتی کاربر کم نشده بلکه از اعتبار مکالمه ی سیم کارت شما کسر می گردد و نسبت به حالت استفاده ی نرمال، هزینه ی به مراتب گرانتری دارد، بر روی مودم ها و تلفن های همراه این گزینه را قرار می دهند تا کاربر با اختیار خود آن را فعال نماید. این پروتکل به صورت پیش فرض فعال است و اگر شما یک کاربر کامپیوتر با سطح اطلاعات متوسط هستید پیشنهاد می کنیم که با این قسمت به هیچ عنوان کاری نداشته باشید! اگر مشتری دائمی ایرانسل هستید، این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید. برای مثال یک مودم 4G LTE همه ی تلاش خود را می کند که به شبکه ی LTE متصل گردد و در صورتی که چنین شبکه ای را پیدا نکرد به سراغ گزینه ی بعدی یعنی شبکه ی 3G می رود.

آدرس IP ، نام دستگاه، مک آدرس دستگاه و مدت زمان اتصال.

یکی از مصارف اینترنت TD-LTE برای کارگاهها و کارخانهها، شرکتهای تجاری و سازمانها است. این بخش مربوط به کارت حافظه microSD است. مودم D100 قابلیت اتصال 32 کاربر به صورت همزمان را داراست که از این حیث در مقابل مودم های قابل حمل یک برتری محسوب میشود. آدرس IP ، نام دستگاه، مک آدرس دستگاه و مدت زمان اتصال. از جمله این امکانات میتوان به قابلیت اشتراکگذاری فایلها میان دستگاههای متصل به مودم و استفاده از اینترنت همراه به صورت مشترک در میان چندین دستگاه با تعداد اتصال همزمان بیشتر اشاره کرد. در این گونه موارد معمولا اپراتورها استفاده از مودمهای همراه را برای کاربرانی که علاقمند به استفاده از اینترنت پرسرعت هستند اما گوشیهای آنها امکان استفاده از این نسل از شبکه تلفن همراه را ندارد توصیه میکنند. با توجه به این توضیحات میتوان گفت که برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل بهتر است از مودمی استفاده کنید که فناوری TD-LTE را داشته باشد.

میلاد مقدم هستم از تیم نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی شایانو ، با هم نگاهی به کنسول تنظیمات می اندازیم. یک پروتکل در شبکه که به صورت داینامیک آدرس های IP را به Client ها یا همان دستگاه های متصل شونده اختصاص می دهد. پشتیبانی از شبکه های 2G ,3G,4G,EDGE و GPRS این محصول را به یک محصول کامل تبدیل کرده است. اگر به یک مودم TD-LTE با تعداد زیاد درگاه اترنت و نمایشگر نیاز دارید؛ این مدل را انتخاب کنید. اگر شما هم از کاربران ایرانسل هستید یا تمایل دارید از خدمات ایرانسل بهره مند شوید صفحهی کد تخفیف ایرانسل در سایت تخفیفان را از دست ندهید. پس از ارائه ی نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل برای اولین بار در کشور، این شرکت از ارائه ی اینترنت نسل ۴ ثابت برای کاربران خانگی و شرکتی خبر داد. ایران به عنوان یکی از برترین سرویس دهنده های اینترنت همراه در ایران دست به عرضه مودم D100 زده است تا کاربران برای بهره مندی از اینترنت 4G در محیط های اداری یا منزل از آن استفاده کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد {می خواهم بخوانم|اینجا کلیک کنید|مطالعه بیشتر|بخوانید|مشاهده|بررسی کنید|وارد شوید|آموزش شارژ مودم ایرانسل|شارژ مودم ایرانسل|بیشتر بخوانید|کلیک کنید|اینجا} لطفا به بازدید از وب سایت ما.