کرملین به تهدید اوکراین برای کشتن پوتین پاسخ داد

«رژیم تروریستی از آرزوهای تروریستی خود صحبت می کند»: روسیه به تهدید اوکراین برای کشتن پوتین پاسخ می دهد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین پرونده رویترز

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه گفت که رهبری اوکراین با تهدید به ترور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، بار دیگر ماهیت “تروریستی” خود را ثابت کرده است، حتی در حالی که او اطمینان داده بود که رهبر روسیه “به خوبی محافظت شده است”.

با توجه به الف روسیه امروز گزارش، به نقل از روسیا 24 پسکوف روز پنجشنبه با اشاره به دولت اوکراین گفت که “یک رژیم تروریستی در مورد آرزوهای تروریستی خود صحبت می کند.”

پسکوف به تصدیق وادیم اسکیبیتسکی، معاون اداره اصلی اطلاعات اوکراین (GUR) واکنش نشان داد که به این رسانه آلمانی گفت. Die Welt در مصاحبه ای در روز چهارشنبه، کیف می خواست پوتین را ترور کند «زیرا او هماهنگ می کند و تصمیم می گیرد که چه اتفاقی بیفتد» در جنگ و اینکه رهبر روسیه می دانست که او در صدر فهرست کشتار اوکراین قرار دارد.

مقالات مرتبط

اوکراین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید اوکراین اکنون عملاً «حامی دولت تروریسم» است.

اوکراین

جنگ اوکراین: نیروهای روسیه متعهد به تقویت تلاش‌های تهاجمی تاکتیکی خود در باخموت هستند.

اسکیبیتسکی گفت: “اما در نهایت، همه باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.”

اسکیبیتسکی گفت: پوتین متوجه شده است که ما هر روز به او نزدیک‌تر می‌شویم، اما او همچنین می‌ترسد که توسط مردم خودش کشته شود.

او گفته بود که پوتین هدف دشواری بود، زیرا او اغلب اوقات “در حبس” بود اما اکنون بیشتر در انظار عمومی ظاهر می شود.

اسکیبیتسکی در ادامه از دیگر روس‌ها از جمله یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش و فرمانده نظامی سرگئی سوروویکین که رسانه‌های روسی او را «ژنرال آرماگدون» نامیده‌اند، به عنوان هدف نام برد.

روسیه تهاجم را توجیه می کند

این بیانیه به پسکوف این فرصت را داد تا حمله روسیه به اوکراین در فوریه 2022 را توجیه کند.

چنین اظهاراتی نشان می دهد که عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه 2022 بیش از حد موجه، بیش از حد ضروری بوده و باید تکمیل شود. روسیه امروز این گزارش به نقل از پسکوف گفت.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا امنیت رئیس جمهور روسیه پس از تهدید کیف تقویت شده است یا خیر، پاسخ داد: “به من اعتماد کنید، سرویس های امنیتی ما کار خود را می دانند و می دانند که چه می کنند.”

حمله پهپادی به اقامتگاه پوتین

در اوایل ماه مه، دو پهپاد کوچک هنگام تلاش برای حمله به اقامتگاه کرملین پوتین در مسکو، توسط پدافند هوایی از کار افتادند. رهبر روسیه در زمان حمله نافرجام در آنجا نبود و به کسی آسیبی نرسید.

با وجود انکار مقامات اوکراینی، مسکو این حادثه را “یک اقدام تروریستی از پیش برنامه ریزی شده” و تلاش برای جان پوتین که توسط کی یف انجام شده است، خواند.

کرملین متعهد شد که روسیه “در هر کجا و هر زمان که لازم بداند” به این حمله تلافی خواهد کرد، در حالی که ویاچسلاو ولودین، قانونگذار ارشد این کشور خواستار استفاده از “سلاح هایی با قابلیت توقف و نابودی رژیم تروریستی کی یف” شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام