کرم ضد لک چیست، مزایای آن کدام است و چگونه از آن استفاده کنیم؟

بین 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از خانه کرم را استفاده کرده و هر 3 ساعت یکبار آن را تجدید کنید تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد. برای در امان ماندن از اثرات مخرب نور خورشید بهتر است همیشه از ضد آفتاب استفاده کرد اما برای اینکه اثر بخشی بیشتری داشته باشد ؛ بهتر است متناسب با هر پوست کرم ضد آفتاب خودش را تهیه کنید. اگرچه محو شدن لکها زمان میبرد و به صبوری نیاز دارد، اما استفاده از روشهای درمانی سرعت از بین رفتن لک ها و نقاط تیره را بالا میبرد.

سرمای هوای هم باعث آسیب رسیدن به پوست می شود ؛ بخصوص در روزهای برفی که انعکاس نور خورشید اثرات بدی بر پوست می گذارد بهتر است از آن بخوبی محافظت کنیم. افرادی که دارای پوست ها حساس و لک دار یا مستعد انواع لک هستند بهتر است از کرم ضد آفتاب و ضد لک خارجی استفاده کنند. ” جواب بدیم تا شما بدونید چطوری باید از کرم ضد لک استفاده بکنید. اهمیت استفاده مداوم و درست از ضدآفتاب بهعنوان یکی از ضروریترین اقدامات محافظتی است که در برابر اشعههای مضر آفتاب باید انجام دهید.

توجه: کرم اسکراب و کرم روشن کننده میبایست حتما شبها و قبل از خواب استفاده گردد، و کرم ضدآفتاب باید در تمام دوران مصرف پک (حتی شبها و در هنگام خواب) مصرف شود. به مرور جای لک رو از بین میبره و قشنگ پوست رو روشن میکنه، واقعا عالیه، فقط حجمش یه مقدار کمه. لازم است هنگام انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی که با پوست ما متناسب باشد، به برخی نکات دقت کنیم.

بهتره بدونید که استفاده از کرم ضد لک بعد از چند ماه اثرات خودش رو روی پوست نشون میده، اما نحوه استفاده از کرم ضد لک خیلی مهمه و شما باید بدونید چطوری از اون استفاده بکنید، ما در این مقاله مقصد داریم به این پرسش تکراری “چگونه از کرم ضد لک استفاده کنیم که تاثیرات و اثر گذاری زیادی داشته باشه؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک صورت پرودرما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.