کلاهبرداری وحشتناکی که در آن پلیس و شریک سابق بریتانیایی بچه گربه های بیمار و در حال مرگ را به مردم فروختند.

Feline Felons: چگونه یک پلیس و شریک سابق بریتانیایی با فروش گربه های بیمار و در حال مرگ به مشتریان 280000 پوند به دست آورد.

افسر سابق پلیس حمل و نقل بریتانیا، امی برن و شریک او، هری آنجل، از سال 2015 گربه های بیمار یا در حال مرگ را به مشتریان می فروختند. تصویر برای اهداف نمایشی استفاده می شود/AFP

کلاهبرداری همیشه اتفاق می افتد – در هند و در سراسر جهان. موردی بود که مصرف کنندگان با ادعاهایی مبنی بر اینکه یک دستگاه صرفه جویی در انرژی می تواند قبض برق آنها را تا 90 درصد کاهش دهد وسوسه می شدند. مورد دیگری بود که مردی در ایالات متحده با گفتن اینکه این پول برای میزبانی جشنواره های موسیقی مسیحی به سرمایه گذاران می رسد میلیون ها دلار جمع آوری کرد.

اما این یکی واقعاً کتک است. زن و شوهری در تیمزمید لندن به دلیل فروش بچه گربه های بیمار و در حال مرگ در یک کلاهبرداری 280000 پوندی (2.87 کرور روپیه) دستگیر و زندانی شدند.

در اینجا چیزی است که ما در مورد این شوکر بریتانیا می دانیم.

مقالات مرتبط

مسلمان

زن مسلمان در بریتانیا مورد تعرض قرار گرفت، حجاب در ایستگاه خیابان بیکر برداشته شد. پلیس در حال بررسی آن به عنوان جنایت نفرت است

مسلمان

دانشجوی هندی بر اثر برخورد قطار در ایستگاه متروی لندن جان خود را از دست داد

کلاهبردار گربه

هفته گذشته، دادگاه تاج وولویچ، افسر سابق پلیس حمل و نقل بریتانیا، امی برن و شریک زندگی اش، هری آنجل، را به جرم کلاهبرداری با گربه مجرم شناخت و اولی را به سه سال و هشت ماه زندان محکوم کرد، در حالی که دومی باید سه سال آینده را بگذراند. و چهار ماه از زندگی اش در زندان بود. دادگاه همچنین آنها را از داشتن حیوانات خانگی بدون درخواست تجدیدنظر به مدت 10 سال محروم کرده است.

مشخص شده است که این زوج عادت داشتند بچه گربه ها را فقط به قیمت 50 پوند (5154 روپیه) خریداری کنند و سپس آنها را به قیمت 1500 پوند (1.5 میلیون روپیه) می فروختند. با این حال، هنگامی که مشتریان حیوانات خانگی جدید خود را دریافت کردند، بسیاری متوجه شدند که آنها به شدت دچار سوء تغذیه، بیمار و پوشیده از ادرار یا مدفوع خود هستند.

تحقیقات نشان داد که این دو نفر از 33 نام جعلی مختلف از جمله موسسه خیریه واقعی Cat Cuddles Rehoming برای تبلیغ فروش این گربه ها استفاده کرده اند. به دادگاه گفته شد که برن به خریداران دروغ می گوید که دامپزشک است و بچه گربه ها کرم خورده و میکروچیپ شده اند. گواهی سلامتی که او ارائه کرد نیز جعلی بود.

شکایات علیه برن و آنجل به سال 2015 برمی گردد و در سال 2021 تحقیقاتی علیه آنها آغاز شد و به دنبال آن بازرسی در خانه آنها انجام شد. 17 بچه گربه در خانه آنها بودند و یک دامپزشک قضاوت کرد که شش نفر از آنها رنج می برند. شش نفر مصادره شدند و یک نفر بعد از مدت کوتاهی جان باخت.

جنایتکاران گربه سان چگونه یک پلیس و شریک سابق بریتانیایی با فروش گربه های بیمار و در حال مرگ به مشتریان 280000 به دست آورد.
افسر سابق پلیس حمل و نقل بریتانیا، امی برن و شریک زندگی اش، هری آنجل، بچه گربه ها را فقط به قیمت 50 پوند می خریدند و سپس آنها را به قیمت 1500 پوند می فروختند. تصویر مورد استفاده برای اهداف بازنمایی/رویترز

یکی از قربانیان به دادگاه گفت: «از آنجایی که اخیراً یک گربه را در جاده گم کرده بودیم، خیلی مشتاق بودیم که به یک بچه گربه جدید خانه بدهیم. ما فوراً عاشق السا شدیم که وقتی او را گرفتیم خیلی خواب آلود و نوازش بود. برای دو هفته ارزشمندی که او را در زندگی خود داشتیم، او بخشی از خانواده ما شد.»

یکی دیگر از قربانیان گفته بود که برای پسر اوتیسمی خود قرار داده است که یک بچه گربه نر از این زوج بخرد. با این حال، پس از دریافت گربه از برن، او متوجه شد که این بچه گربه ماده، لاغر و حتی مدفوع در خزش گیر کرده بود. گربه بیچاره کمی بعد مرد.

آ ایمیل روزانه گزارش نشان داد که آنجل تأیید کرد که بچه گربه ها به دامپزشک مراجعه نکرده اند زیرا او با اقدامات دامپزشکی موافق نیست.

هیزل استیونز، دادستان انجمن سلطنتی برای جلوگیری از ظلم به حیوانات (RSPCA) در دادگاه گفت: “قربانیان انسان و حیوان در این ماجرا وجود داشت. انسان‌ها در خطر ابتلا به این بیماری‌ها از گربه بودند.»

جنایتکاران گربه سان چگونه یک پلیس و شریک سابق بریتانیایی با فروش گربه های بیمار و در حال مرگ به مشتریان 280000 به دست آورد.
از گربه هایی که این زوج فروختند، بسیاری از آنها سوء تغذیه، بیمار و پوشیده از ادرار یا مدفوع خود بودند. تصویر مورد استفاده برای اهداف بازنمایی/رویترز

برن در حالی که این جنایات را مرتکب می شد، هنوز به عنوان افسر پلیس حمل و نقل بریتانیا مشغول به کار بود. او در ژانویه 2023 پس از تحقیقات سوء رفتار از این نیرو برکنار شد. آن کاوشگر یک چادر هیدروپونیک، دو گیاه شاهدانه، کیسه شاهدانه، قسمت نیمه دودی و بسته بذر شاهدانه را در محل سکونت او نشان داد.

پس از صدور حکم، کریستن اورمرود، بازرس RSPCA نقل شده است که گفت: «استقبال از یک حیوان خانگی در خانه‌هایشان باید تجربه مثبتی بود، اما برای بسیاری از آن‌ها صورت‌حساب‌های بزرگ دامپزشکی را به دنبال داشت تا بچه گربه‌های جدید و ضعیف خود را نجات دهند. برای برخی، اینکه آنها چند ساعت قبل از چشمانشان بمیرند – که تجربه ای ویرانگر خواهد بود.

ما همچنین از پلیس متروپولیتن و شورای شهر بیکسلی لندن برای نقش حیاتی آنها در این تحقیقات تشکر می کنیم.

کلاهبرداری از حیوانات خانگی در حال افزایش است

این اولین باری نیست که کلاهبرداران از حیوانات برای کسب درآمد سریع استفاده می کنند. از اطرافیان خود بپرسید، احتمال زیادی وجود دارد که کسی پس از تشویق به خرید یک توله سگ یا گربه بامزه به صورت آنلاین، پول خود را از دست داده باشد.

در سال 2020، Better Business Bureau (BBB) ​​در آمریکا گزارش داد که تعداد کلاهبرداری های حیوانات خانگی در طول همه گیری COVID-19 بیش از دو برابر شده است. این نشان داد که در سال، قربانیان بیش از 3 میلیون دلار (24 کرور) ضرر کرده اند. این بیش از شش برابر بیشتر از مجموع تلفات گزارش شده در سه سال پیش است.

در استرالیا نیز، تعداد کلاهبرداری از حیوانات خانگی به طور قابل توجهی در حال افزایش است. کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) در سال 2022 گزارش داد که ضرر و زیان ناشی از کلاهبرداری از حیوانات خانگی در دو سال گذشته بیش از 1000 درصد افزایش یافته است. ضررها در سال 2019 کمی بیش از 375000 دلار بود اما در سال 2021 به بیش از 4.2 میلیون دلار رسید.

جنایتکاران گربه سان چگونه یک پلیس و شریک سابق بریتانیایی با فروش گربه های بیمار و در حال مرگ به مشتریان 280000 به دست آورد.
کلاهبرداری از حیوانات خانگی در طول همه گیری COVID-19 افزایش قابل توجهی داشت. از آنجایی که افراد بیشتری احساس انزوا می کردند، به دنبال حیوانات خانگی می گشتند تا به آنها ارتباط عاطفی برقرار کنند. تصویر مورد استفاده برای اهداف بازنمایی/رویترز

روند مشابهی از بریتانیا گزارش شده است. Nationwide Building Society، یک موسسه مالی متقابل، گفت که تعداد کلاهبرداری های خرید و پرداخت هزینه های پیش پرداخت مربوط به حیوانات خانگی بین سال های 2020 تا 2021 39 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، نظرسنجی انجام شده توسط آنها نشان داد که تقریباً از هر 10 نفر (29 درصد) سه نفر ) اعتراف کرده اند که شخصی را می شناسند که قربانی کلاهبرداری حیوان خانگی شده است. این به 45 درصد از افراد 16 تا 24 ساله و نزدیک به یک سوم (31 درصد) از 25 تا 34 سال افزایش می یابد.

همچنین بخوانید: نگرانی های خزدار: مردم سگ ها و گربه های خود را رها می کنند. تورم مسئول است

کارشناسان می‌گویند که همه‌گیری فرصتی عالی برای رونق چنین فعالیت‌هایی فراهم کرد، زیرا افراد بیشتری احساس انزوا می‌کردند و به دنبال حیوانات خانگی برای ایجاد ارتباط عاطفی به آنها بودند. این به این معنی بود که حیوانات خانگی کمتری در دسترس بودند همزمان با محدودیت‌های سفر اعمال شده توسط قرنطینه به این معنی که مردم نمی‌توانستند طبق معمول انجام دهند و قبل از خرید حیوانات خانگی، شخصاً از آنها بازدید کنند.

و به طرز تکان دهنده ای این فقط افراد عادی در سراسر جهان نیستند که به این معایب دچار می شوند. در مارس 2017، سلمان خورشید، وزیر پیشین هند و رهبر ارشد کنونی کنگره، در یک کلاهبرداری آنلاین با توله سگ، 59000 روپیه فریب خورد. به گزارش خبرگزاری PTIخورشید سعی کرده بود یک توله سگ شجره ای مالتی را در وب سایتی بخرد که آنها را ارزان عرضه می کرد.

بنابراین، دفعه بعد که به فکر خرید یک حیوان خانگی می‌افتید، برای فکر کردن، “پنجه” می‌کنید.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام