کمپین منع بلاعوض BJP برای نظرسنجی های GHMC نشان دهنده قصد سود بردن از دستاوردهای اخیر در Telangana است

در حالی که BJP بیش از 15 سال است که در کارناتاکا حضور پررنگی دارد ، اما تاکنون تلاش کرده است تا در سایر ایالت های جنوبی پیشرفت کند.

کمپین منع بلاعوض BJP برای نظرسنجی های GHMC نشان دهنده قصد سود بردن از دستاوردهای اخیر در Telangana است

رئیس ایالت BJP برای تلانگانا ، باندی سانجی ، در حال سخنرانی در یک راهپیمایی. اخبار 18 تلوگو

رای گیری برای انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) قرار است روز سه شنبه برگزار شود ، با بیش از 74 رأی دهنده کلیدی سرنوشت 1112 نامزد را در دست دارند.

در حالی که شرکت هایی که انتخاب می شوند در مورد مسائل مدنی مانند ترمیم جاده ها و نگهداری شبکه آبرسانی کار خواهند کرد ، سخنان تبلیغاتی این کمپین نشان می دهد که موارد بیشتری در معرض خطر است. بیشتر اقدامات سیاسی متمرکز بر موضوعات احساسی است که به طور قطع خارج از صلاحیت یک شرکت شهری است – مانند مهاجران غیرقانونی روهینگیا ، عناصر ادعایی “ضد ملی” و حتی لغو اصل 370 قانون اساسی.

کمپین با شارژ عمومی

یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش ، شرایط کارزار BJP را تعیین کرد ، زیرا وی خواستار تغییر نام حیدرآباد به بهاگیاانگار را تکرار کرد. وی در یک تجمع گفت: “برخی از مردم از من س askingال می کردند که آیا می توان حیدرآباد را به بهاگیانگار تغییر نام داد. من گفتم – چرا که نه. من به آنها گفتم که بعد از روی کار آمدن BJP در اوتار پرادش ، فیض آباد را به آیودیا و الله آباد را به نام پرایاگرج تغییر نام دادیم آیا نمی توان حیدرآباد را به بهاگیانگار تغییر نام داد؟ “

اسد الدین اویسی ، رئیس جمهور مجلس شورای اتحاد الاسلامین (AIMIM) ، از طرف خود ، گفت: “جنگ بین حیدرآباد و باگیاناگر است ، اکنون این مسئولیت مردم است که تصمیم بگیرند حیدرآباد باشد یا بهاگیاناگر.”

آدییتانات همچنین به ماده 370 اشاره کرد و به نقل از وی هند امروز گفته می شود ، “به راهنمایی نخست وزیر نارندرا مودی ، آمیت شاه وزیر کشور ماده 370 را لغو کرد و به مردم حیدرآباد و تلانگانا آزادی کامل برای خرید زمین در جامو و کشمیر را داد.”

باندی سانجی ، رئیس ایالت Telangana ، رئیس BJP نیز پس از آن که قول داد “حملات جراحی” را به شهر قدیمی برای از بین بردن مسلمانان روهینگیا و پاکستانی ها انجام دهد ، مورد اختلاف نظر قرار گرفت.

تایمز هند به نقل از اویسی در پاسخ گفت: “اگر 40،000 روهینگیا وجود داشته باشد ، آمیت شاه وزیر کشور چه می کند؟ آیا لیست انتخاباتی را در GHMC آماده می کنیم؟ اگر 40،000 روهینگیایی وجود دارد که اعضای BJP ادعا می کنند ، حداقل 1000 را به ما نشان دهید.”

وزیر کشور اتحادیه ، آمیت شاه نیز در این کارزار شرکت کرد ، این نشان دهنده اهمیتی است که BJP برای انتخابات قائل است. بیشتر سخنرانی های وی همچنان معطوف به مسائل مدنی بود ، زیرا وی قول داد که حیدرآباد را به یک مرکز جهانی فناوری اطلاعات تبدیل کند و از TRS و AIMIM در مورد سیل اخیر در این شهر س questionال کند. با این حال ، وی در اظهاراتی که می تواند به عنوان جذابیت پوشیده از احساسات مذهبی تلقی شود ، گفت که BJP می خواهد حیدرآباد را از “فرهنگ نظام” آزاد کند.

در همین حال ، اکبرالدین اویسی از AIMIM نیز پس از این س whetherال که آیا “samadhis” نخست وزیر سابق PV Narasimha Rao و بنیانگذار TDP NT Rama Rao ، ساخته شده در ساحل دریاچه حسین ساغر ، حذف می شود ، به دلیل زیر سوال بردن سو drive استفاده از تخلیه “فقیر” مردم “ساکن در نزدیکی آب

در پاسخ ، باندی سانجی گفت که اگر این گاتها لمس شود ، آنگاه داروسلام – جایی که دفتر حزب AIMIM در آن واقع شده است – تخریب خواهد شد.

پلیس حیدرآباد پرونده هایی را علیه هر دو اکبرالدین اویسی و سانجی به دلیل سخنرانی هایشان تشکیل داده است.

ورود BJP به Telangana

در پشت کارزار تهاجمی BJP برای نظرسنجی های مدنی حیدرآباد ، هدف روشنی برای گسترش رد پای آن در جنوب ویندیا نهفته است. در حالی که حزب زعفران بیش از 15 سال است که در کارناتاکا حضور پررنگی دارد ، اما در تلاش است تا در سایر ایالت های جنوبی پیشرفت کند.

با این حال ، سه تحول اخیر باعث شده است که BJP باعث تشویق در Telangana شود. در حراجهای اخیر ، BJP در دوباکا برنده شد ، که قبلا به عنوان زمین چمن TRS شناخته می شد.

در مرحله دوم ، در حالی که یک ضربه به BJP خورده بود ، بازیگر که سیاستمدار شد و رئیس حزب جانا سنا ، پاوان کالیان ، حمایت حزب خود از آن را برای نظرسنجی های آینده به نهاد مدنی شهر اعلام کرد.

كالیان ، كه به ویژه در بین جوانان از طرفداران خوبی برخوردار است ، گفت كه نامزدهای حزبی وی كه قبلاً نامزدی را برای نظرسنجی ثبت كرده اند ، از مسابقه كناره گیری می كنند.

سرانجام ، سوامی گود ، رهبر ارشد TRS و رئیس سابق شورای قانونگذاری ایالتی تلانگانا ، در 26 نوامبر ، به نشانه افزایش مقبولیت BJP در منطقه ، به BJP پیوست.

در این زمینه ، BJP احتمال افزایش شانس سیاسی خود در نظرسنجی های GHMC را دارد. در نظرسنجی های قبلی ، TRS 99 کرسی به دست آورد ، AIMIM 44 کرسی به دست آورد ، در حالی که BJP تنها 4 کرسی به دست آورد.

با این حال ، این بار مهمانی زعفران امیدوار است که به طور قابل توجهی عملکرد خود را بهبود بخشد ، که توضیح می دهد کمپین منع ممنوعیت آن در حیدرآباد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.