کمیسیون عالی انگلیس پس از اعتراض لندن در حمایت از تحریک کشاورزان ، با همتای هندی “در تماس” است

هزاران معترض از مناطق مختلف انگلستان روز یکشنبه تظاهراتی را در خارج از کمیسیون عالی هند برگزار کردند به عنوان حمایت از کشاورزان که علیه قوانین جدید مزرعه مرکز اقدام می کنند

کمیسیون عالی انگلیس پس از اعتراض لندن در حمایت از تحریک کشاورزان ، با همتای هندی

معترضین پلاکاردهایی را هنگام تجمع در خارج از کمیسیون عالی هند در مرکز لندن در تاریخ 6 دسامبر 2020 در دست می گیرند. خبرگزاری فرانسه

دهلی نو: در پی اعتراض در لندن در حمایت از تحریک کشاورزان در هند ، کمیسیون عالی انگلیس روز دوشنبه گفت که با پلیس متروپولیتن و مأموریت هند در آنجا در ارتباط است.

هزاران معترض از مناطق مختلف انگلستان روز یکشنبه تظاهراتی را در خارج از کمیسیون عالی هند در مرکز لندن برگزار کردند تا نشان دهند support حمایت از کشاورزانی باشد که علیه قوانین جدید مزرعه مرکز اقدام می کنند.

سخنگوی کمیسیون عالی انگلیس گفت: “پلیس اعتراضات مربوط به پلیس متروپولیتن است. ما در ارتباط نزدیک با کمیسیون عالی هند در لندن و خدمات پلیس متروپولیتن در مورد اعتراض بودیم.”

انگلیس یک دیاسپورای بزرگ هند دارد.

این تظاهرات در لندن پس از آن برگزار شد كه گروهی متشكل از 36 نماینده انگلیس به رهبری تانمانجیت سینگ دسی ، نماینده حزب كارگر سیك انگلیس ، در مورد تأثیر بر پنجابی های انگلیس تحت تأثیر تظاهرات كشاورزان در هند به دومنیك راعب ، وزیر امور خارجه انگلیس نوشتند.

کشاورزان در هند نسبت به توافق نامه تضمین قیمت و خدمات مزرعه کشاورزان (توانمند سازی و حفاظت) ، 2020 ، اعتراض دارند. کشاورزان قانون تجارت و تجارت (ارتقا and و تسهیل) ، 2020 را تولید می کنند ؛ و قانون اساسی (اصلاحیه) قانون 2020.

سه قانون مزرعه در ماه سپتامبر به تصویب رسیده است و دولت به عنوان اصلاحات اساسی در بخش کشاورزی پیش بینی کرده است که باعث حذف واسطه ها می شود و به کشاورزان اجازه می دهد در هر نقطه از کشور بفروشند.

با این حال ، کشاورزان معترض ابراز نگرانی کرده اند که این قوانین جدید زمینه را برای از بین بردن بالشتک ایمنی حداقل قیمت پشتیبانی فراهم می کند و از بین بردن مندیسا ، آنها را در رحمت شرکت های بزرگ قرار می دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.