کنگره و CPM برای توقف راهپیمایی AIMIM به اقلیت های بنگال غربی برنامه ریزی می کنند

دو حزب سه شنبه شب جلسه ای دو ساعته برای تعیین استراتژی نظرسنجی های بعدی مجمع برگزار کردند

کنگره و CPM برای توقف راهپیمایی AIMIM به اقلیت های بنگال غربی برنامه ریزی می کنند

تصویر پرونده Adhir Ranjan Chowdhury ، رهبر کنگره. خبرگزاری فرانسه

کلکته: در تلاش برای جلوگیری از راهپیمایی AIMIM در بنگال غربی ، CPM و کنگره مخالف روز سه شنبه طرحی دقیق را برای دستیابی به جامعه اقلیتهای مهم این ایالت پیش از نظرسنجی های مجمع 2021 تهیه کردند.

معاملات سیاسی در ایالت دو قطبی قرار است تغییرات قابل توجهی را شاهد باشد زیرا به نظر می رسد نوسان احزاب غیر BJP بر اقلیت ها ، یک عامل اساسی در چندین کرسی ، برای یک چالش سخت با AIMIM اسد الدین اویسی اعلام شده است که در انتخابات نظرسنجی های بنگال رقابت خواهد کرد ، منابع در دو حزب گفتند.

AIMIM در نظرسنجی های ایالتی پنج کرسی در بیهار کسب کرده است.

CPM و کنگره که تصمیم گرفته است به عنوان شرکای اتحاد با نظرسنجی های بعدی مجمع مبارزه کند ، سه شنبه شب جلسه ای دو ساعته برای تعیین استراتژی نظرسنجی های بعدی مجمع برگزار کردند.

“به عنوان بخشی از برنامه اطلاع رسانی ما ، جدا از ارتباط با رهبران جامعه و شخصیت های برجسته از جامعه اقلیت ها ، هر دو طرف تصمیم گرفته اند برنامه ویژه ای را در روز ملی اقلیت ها در 18 دسامبر انجام دهند. ما یک شرح مفصل را شرح داده ایم برنامه ، “گفت: یک رهبر ارشد کنگره ایالتی که از توسعه محرمانه است.

وی گفت ، پیش از این نشست ، آدیر چودوری ، رئیس PCC بنگال غربی و عبدالمنان ، رهبر ایالت مخالف ، با رهبر مذهبی مسلمان Toha Siddique دیدار کردند و از جامعه خواستند که در کنار نیروهای سکولار بایستند.

بعدا چوودوری به خبرنگاران گفت: “ما با Toha Siddique در Furfura Sharif ملاقات کردیم و از جامعه اقلیت خواستار شدیم که نیروهای تحت فشار BJP گیج نشوند.”

هنگامی که در مورد برنامه اویسی برای ورود به بنگال غربی س askedال شد ، چوودوری تکرار کرد “AIMIM چیزی نیست جز تیم B از BJP ، که هدف اصلی آنها تقسیم آرا Muslim مسلمانان و آسیب رساندن به احزاب سکولار است.”

طبق منابع کنگره ایالتی و CPM ، هر دو طرف نگران ورود AIMIM به بنگال هستند زیرا 34 از 76 کرسی که در نظرسنجی های مجمع 2016 به عنوان اتحاد از مناطق اقلیت نشین مالدا ، مرشدآباد و دیناژپور شمالی کسب کرده بود ، نگران بودند. این مناطق مناطقی است که AIMIM چشم به آنها دوخته است.

یک عامل تعیین کننده در تقریباً 100-110 کرسی در ایالت ، اقلیت ها به ویژه 30 درصد مسلمانان ، تا سال 2019 به عنوان یک سنگر از TMC در برابر رقبای خود عمل کرده بود ، و اکثر آنها به نفع حزب رأی دادند. اقلیت ها TMC را نیرویی “معتبر” دانسته اند كه می تواند در برابر موج زعفران مقاومت كند. اما تصمیم AIMIM برای مبارزه با نظرسنجی های مجمع احتمالاً بر آن تأثیر می گذارد.

در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد که کنگره و CPM کمیته اصلی مشترکی را برای بررسی جنبه های تقسیم کرسی های منطقه ای در نظرسنجی های مجمع تشکیل دهند.

رهبر ارشد کنگره گفت ، همچنین تصمیم گرفته شده است که تعداد تجمعات و برنامه های مشترک در این ایالت افزایش یابد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.