گارستی، سفیر منتخب ایالات متحده، روابط ایالات متحده و هند برای آینده آن حیاتی است

واشنگتن: اریک گارستی، سفیر تعیین شده آمریکا در هند گفت که روابط ایالات متحده و هند هرگز به اندازه امروز در مورد طیف وسیعی از موضوعات با یکدیگر نزدیک نبوده است.

گارستی، 52 ساله، دستیار نزدیک جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفت که روابط ایالات متحده و هند در جهان برای آینده آن حیاتی است.

او ماه گذشته رسماً به عنوان سفیر ایالات متحده در هند سوگند یاد کرد و به بیش از دو سال تاخیر برای تصدی یکی از حیاتی ترین مناصب دیپلماتیک واشنگتن پایان داد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا کارزار انتخاباتی مجدد خود را اعلام کرد

بایدن از ایرلند شمالی می خواهد که صلح را حفظ کند و دستاوردهایی به دست آورد

گارستی در سخنرانی روز چهارشنبه در جمعی از سرخپوستان سرشناس آمریکایی در اولین اجلاس سران ایالات متحده و هند که توسط روخانا و مایکل والتز روسای مشترک کنگره هند در کنگره هند برگزار شد، گفت: روابط کمی در جهان وجود دارد که برای آنها حیاتی تر باشد. آمریکا و هند رابطه ما با جهان برای آینده آن حیاتی است. همانطور که رئیس جمهور (جو) بایدن گفته است، هند و ایالات متحده شرکای ضروری هستند.

شهردار سابق لس آنجلس، نامزدی گارستی در کنگره ایالات متحده از ژوئیه 2021 زمانی که بایدن توسط رئیس جمهور بایدن نامزد شد، در انتظار کنگره بود. در ماه مارس، سنا با 52 رای موافق در مقابل 42 رای موافق را به تایید گارستی داد، پس از اینکه نامزدی گارستی در میان نگرانی های برخی از قانونگذاران مبنی بر عدم رسیدگی کافی به اتهامات تجاوز جنسی و آزار و اذیت یک مشاور ارشد سابق، متوقف شد.

قبل از اینکه به هند بروم، با رئیس جمهور (جو) بایدن در مورد چشم انداز او برای مشارکت ایالات متحده و هند صحبت کردم. او تاکید کرد که این لحظه چقدر مهم است. گارستی گفت که این برای کل سیاره و به ویژه برای دو کشور ما بسیار مهم است.

ما از طریق روحیه نوآورانه مردم باورنکردنی خود به هم متصل شده ایم و به آنها قدرت می دهیم. و با هم، از طریق اقداماتی که انجام می دهیم، با هم قرن بیست و یکم را در این سال G-20 و بعد از آن شکل خواهیم داد و در کنار همکاران فوق العاده فداکارم در ماموریت ایالات متحده در هند کار می کنیم.

سفارت ایالات متحده در هند از ژانویه 2021 بدون سفیر بوده است که طولانی ترین دوره در تاریخ روابط ایالات متحده و هند است که این پست خالی مانده است، زیرا کنت جاستر، آخرین فرستاده ایالات متحده در دهلی نو، پس از تغییر سفارت از سمت خود کناره گیری کرد. دولت در آمریکا

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام