گردباد بوروی برای ظهور امروز در سریلانکا. هند با هشدار قرمز ، ماهیگیری را تا روز جمعه ممنوع می کند

پیش بینی کنندگان گفتند که طوفان طوفانی هنگام رسیدن به اواخر سریلانکا قبل از حرکت به غرب و ضربه زدن به هند حدود 24 کیلومتر در ساعت خواهد داشت.

گردباد بوروی برای ظهور امروز در سریلانکا.  هند با هشدار قرمز ، ماهیگیری را تا روز جمعه ممنوع می کند

ساکنان پیش از وقوع طوفان بوروی در سریلانکا برای محافظت از خانه های خود کیسه های ماسه تهیه می کنند. خبرگزاری فرانسه

سریلانکا و جنوب هند چهارشنبه قبل از ورود برنامه ریزی شده طوفان دیگری از خلیج بنگال ، برای دومین بار طی یک هفته دریچه ها را زدند.

پیش بینی کنندگان گفتند که بوروی اواخر روز چهارشنبه در سریلانکا قبل از حرکت به غرب و ضربه زدن به هند ، حداکثر 100 کیلومتر در ساعت بسته خواهد شد.

سری لانکا با هشدار نسبت به طوفان یک متر و 20 سانتی متر (8 اینچ) باران در مکان ها ، دستور تعطیلی سه روزه مدارس در شمال و شرق را صادر کرد و به ماهیگیران گفت که در خشکی بمانند.

نیروهای ملی واکنش به بلایای هند (NDRF) اواخر روز سه شنبه اعلام کردند که 26 تیم را در سراسر ایالت های جنوبی تامیل نادو و کرالا مستقر کرده اند.

روز چهارشنبه مدیر کل NDRF در توئیت خود نوشت: “برای سیکلون آماده است.”

اداره هواشناسی هند در چندین منطقه در هر دو ایالت هشدار قرمز داده و فعالیتهای ماهیگیری را در برخی مناطق تا روز جمعه به حالت تعلیق درآورد.

پنجشنبه گذشته ، یک طوفان قدرتمندتر دامنه شمالی سریلانکا را پوشانده بود اما با تمام قدرت به تامیل نادو اصابت کرد ، درختان را از ریشه کند و در برخی مناطق 30 سانتی متر (12 اینچ) باران بارید.

اما پیش بینی دقیق تر و تخلیه به موقع چند صد هزار نفر باعث شد که تعداد افراد کشته شده به سه نفر برسد ، که بخشی از تلفات سالهای گذشته است.

در پی یک طوفان مشابه در فصل موسم ، هفت سال در شمال شرقی سریلانکا هفت نفر کشته و حدود 20000 نفر خانه های خود را از دست دادند.

سریلانکا ، هند و بنگلادش برای تولید برق و همچنین آبیاری به موسمی بستگی دارند ، اما ریزش شدید طوفان و طوفان ها تقریباً هر ساله تلفات جانی به بار می آورد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.