گلوله آتشین خالدار! مشاهدات شهاب سنگ آسمان ژاپن و رسانه های اجتماعی را روشن می کند – اخبار فناوری ، Firstpost

یک گلوله آتشین که از آسمان شب بر فراز مناطقی از غرب و مرکز ژاپن در حال سقوط است ، باعث روشنایی شبکه های اجتماعی شده است ، کاربران با انتشار تصاویری از ستاره درخشان غیرمعمول درخشان ، به اشتراک می گذارند.

رسانه های محلی گفتند که گلوله آتشین یک بولید است ، یک شهاب بسیار درخشان که در جو منفجر می شود.

تاکشی اینوئه ، مدیر افلاک شهرداری Akashi ، به گفت: “ما معتقدیم که آخرین انفجار نور به اندازه ماه کامل درخشان بود.” کیودو خبرگزاری.

گلوله آتشین فقط در چند ساعت در ساعات اولیه روز یکشنبه قابل مشاهده بود ، اما توسط دوربین های متعلق به پخش کننده ملی NHK – که عموماً فعالیت های زمین لرزه را به جای نمایش های فرا زمینی ضبط می کنند ، قابل مشاهده است.

  گلوله آتشین خالدار!  مشاهده شهاب سنگ آسمان ژاپن و شبکه های اجتماعی را روشن می کند

مسیر شهاب سنگ یک دقیقه پس از انفجار در سال 2013 حدود 200 کیلومتر از چلیابینسک فاصله داشت. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: Flickr / Alex Alishevskikh

یکی از کاربران توییتر که گلوله آتشین را دید گفت: “آسمان برای لحظه ای روشن شد و احساس عجیب کردم زیرا نمی تواند صاعقه باشد.” “من قدرت جهان را احساس کردم!”

یکی دیگر از این افراد در توییت ویدئویی از شهاب سنگی را که هنگام رانندگی گرفته شده است ، گفت: “این یک گلوله آتشین بود؟ من فکر کردم پایان جهان است …

یک ستاره شلیک کننده مشابه درخشان در ماه ژوئیه بر فراز توکیو مشاهده شد و بعداً به عنوان یک شهاب سنگ شناسایی شد که قطعات آن در استان همسایه چیبا یافت شد.