گیتانجالی رائو ، دانشمند و مخترع نوجوان الاصل هند ، اولین “کودک سال” در TIME را 2020 معرفی کرد – اخبار فناوری ، Firstpost

گیتانجالی رائو ، 15 ساله هندی-آمریکایی ، دانشمند و مخترع جوان “درخشان” ، توسط مجله TIME به دلیل “کار حیرت انگیز” خود با استفاده از فناوری برای مقابله با مسائل مختلف از طرف مجله TIME به عنوان اولین “بچه سال” شناخته شده است. آب آشامیدنی آلوده به اعتیاد به مواد افیونی و آزار و اذیت اینترنتی.

“جهان متعلق به کسانی است که آن را شکل می دهند. و هرچند که جهان ممکن است در لحظه ای احساس عدم اطمینان کند ، به نظر می رسد واقعیت اطمینان بخش این است که هر نسل جدید بیشتر از آنچه این بچه ها قبلاً به دست آورده اند تولید می کند: تأثیر مثبت ، در همه اندازه ها” زمان گفت.

خانم رائو از بین بیش از 5000 نامزد به عنوان اولین بچه سال TIME انتخاب شد. آنجلینا جولی ، بازیگر و فعال ، برای ویژه برنامه TIME با او مصاحبه کرد.

  گیتانجالی رائو ، دانشمند و مخترع نوجوان الاصل هند ، TIMEs را به عنوان اولین بچه سال 2020 معرفی کرد

کودک سال TIME گیتانجالی رائو. اعتبار تصویر: TIME

خانم رائو در جریان یک گفتگوی مجازی با خانم جولی از خانه اش در کلرادو ، در مورد روند کار خود گفت: “مشاهده ، طوفان مغزی ، تحقیق ، ساخت و برقراری ارتباط”.

وی در مورد “کار حیرت انگیز خود با استفاده از فناوری برای مقابله با مسائل مختلف از آب آشامیدنی آلوده تا اعتیاد به مواد افیونی و آزار و اذیت اینترنتی ، و در مورد مأموریت خود برای ایجاد یک جامعه جهانی از مبتکران جوان برای حل مشکلات در سراسر جهان صحبت کرد.

تایم گفت: “حتی هنگام گفتگوی ویدئویی ، ذهن درخشان و روحیه سخاوتمندانه او همراه با پیام الهام بخش او برای سایر جوانان درخشید: سعی نکنید هر مشکلی را برطرف کنید ، فقط بر روی مسئله ای تمرکز کنید که شما را هیجان زده می کند.”

وی در مصاحبه گفت: “اگر من قادر به انجام آن باشم ، هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.”

خانم رائو گفت که نسل او با مشکلات زیادی روبرو است که قبلاً هرگز ندیده اند.