یاهو گوشی اندرویدی خود را با قیمت 50 دلار راه اندازی می کند

یاهو جدیدی وجود دارد تلفن هوشمند اندرویدی که با خدمات Verizon در ایالات متحده راه اندازی شده است. یاهو ، که متعلق به ورایزون است ، با آن همکاری کرده است ZTE تلفن مارک خود را بسازد در واقع ، دستگاه نامیده می شود یاهو موبایل ZTE Blade A3Y. USP دستگاه این است که همراه با برنامه هایی مانند Yahoo Mail ، News ، Sports ، Finance و Weather ارائه می شود ، طبق گزارش CNET. قیمت این تلفن هوشمند 50 دلار یا حدود 3700 روپیه است.
گفته می شود این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد و نمایشگر 5.45 اینچی با کیفیت 720p HD را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فلش دوتایی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این دستگاه هم قابلیت باز کردن قفل صورت و هم اسکنر اثر انگشت را دارد. باتری قابل جابجایی 2،660mAh پشتیبانی می شود.

جدای از مشخصات ، مهمترین نکته این است که ارائه “مکالمه ، متن و داده های 4G LTE با 40 دلار در ماه” نامحدود با توجه به گزارش ، شامل تمام مالیات ها. همچنین خریداران با Yahoo Mail Pro ایمیل بدون تبلیغ دریافت می کنند. نقطه اتصال تلفن همراه نامحدود نیز وجود دارد و کاربران می توانند به یک دستگاه متصل شوند.
در ماه مارس ، یاهو ، بخشی از نمونه کارهای Verizon Media ، از اولین طرح تلفنی نامحدود خود ، یاهو موبایل رونمایی کرد. و این اولین گوشی هوشمند مارک یاهو موبایل است.
“با راه اندازی یاهو موبایل ، ما با آوردن تجربه جدید و شخصی شده یاهو به بازار که احساسات کاربران ما را تغذیه می کند و همچنین مخاطبان جدید را جذب می کند ، ما در حال توسعه تجارت خود هستیم. تلفیق نقاط قوت دارایی های Verizon در زمینه های بی سیم ، فناوری و رسانه ها ، ما را قادر می سازد تا یک پیشنهاد و تجارب ارزشمند مصرف کننده ارائه دهیم که به افراد بیشتر از آنچه می خواهند ، می دهد. ” گورو گوراپان، مدیر عامل شرکت Verizon Media در زمان راه اندازی Yahoo Mobile.