یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست

آموزش سئو خارجی شامل اجرای عواملی خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت در گوگل، از جمله: لینک سازی خارجی، تولید محتوا در قالب شبکههای خارجی، شبکههای اجتماعی و بررسی سئو سایت توسط ابزار ها و افزونههای سئو است.

سئو صفر تا صد

کوچکترین بی دقتی در لینک سازی برابر است با خطر پنالتی شدن. البته استفاده از همه این تگها اجباری نیست اما توصیه میشود هم حتما مقاله خود را به چندین بخش تقسیم کنید و از عناوین مهم خود در H2 استفاده کنید.

سئو سازی وب سایت

به عبارت دیگر اگر گوگل متوجه شود که روشهای لینک سازی اسپم استفاده شده یا لینک سازی به صورت غیر طبیعی انجام شده، زنگ خطر را به صدا در می آورد. البته انجام لینک سازی خارجی مثل شمشیر دو لبه است.

بررسی سئو وب سایت

لینکهای خارجی به دو بخش لینکهای ورودی (Inbound) و خروجی (Outbound) تقسیم می شوند. لینکهای خروجی (Outbound) : لینکهایی هستند که ما از سایت خود به سایتهای دیگر می دهیم. اصولا سئو حرفه ای با کلمه کلیدی آغاز می شود پس شما در ابتدا باید بتوانید تحقیق کلمات کلیدی درستی را برای وبسایت هدف خودتان داشته باشید تا بتوانید نتایج برتر و بالاتری را کسب کنید اما اینکه چگونه و با طی نمودن چه مراحلی می توانیم سئو وبسایت خودمان را در کلمه کلیدی خاص آغاز کنیم خود بحثی بسیار کلیشه ای است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما در ابتدا باید بدانید برای سئو یک وبسایت شما نیاز به چه مراحلی دارید؟

برای مثال، فرض کنید می خواهید بازی های آنلاین ویدئویی را بفروشید و در نتیجه می خواهید در عبارت کلیدی “بازی های ویدیویی ترسناک” رتبه بگیرید. افزونههای پر کاربرد : وردپرس برای سهولت کاربران، افزونههای ویژه ای را طراحی کرده است که به سئو سایت بسیار کمک می کنند.

سئو صفحات سایت

اما مهم است که بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید. گرفتن لینک از وبسایتهای معتبر به شما کمک میکنند تا سایت خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنید. برای طراحی یک استراتژی لینک سازی خارجی کامل و بی نقص، ابتدا باید مشخص کنیم که هدف ما از لینک سازی خارجی چیست؟

در واقع ما می خواهیم این سیگنال را به گوگل بدهیم که برای سایت ما برندینگ و جلب اعتماد مخاطب بسیار مهم است. تولید محتوای سئو شده به شما کمک می کند کسب و کار اینترنتی خود را بیشتر از قبل به مشتریان و مخاطبان معرفی کنید.

اهمیت سئو از آنجا ناشی می شود که باید محتوای مفید شما در ویترین گوگل در مقابل چشمان کاربر قرار بگیرد. تحقیقات بعدی نشان داد که این مشکل از واحد هیدرو-مکانیکی موتور سرچشمه گرفتهاست و ممکن است به دلیل آلودگی سوخت باشد.

آنها همچنین می توانند به عنوان نتایج غنی در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوند. دادههای ساختاریافته بخش مهمی از سئوی داخلی صفحه است زیرا می تواند حضور وب سایت را در نتایج جستجو به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

Source: در این قسمت شما منبع اصلی مقاله خود را وارید می کنید که می تواند یک صفحه از کتاب و یا یک آدرس اینترنتی باشد! این جمله را شاید در بسیاری از مقالات خوانده باشد و متوجه منظور نشده باشید پس با زبان ساده تر به شما می گوییم ” سئو سایت به مجموعهای از دستورالعملها و تکنیکهای تولید محتوا گفته میشود که با استفاده از این روش ها میتوانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجوگر ماند گوگل و بینگ بالاتر ببرید”.

پس از آن باید با تحلیل و بررسی مشخص کنیم که برای رسیدن به این هدف، به چه لینکهایی نیاز داریم؟ صفحات ناسازگار با جستجوی محتوا – صفحاتی که «قول میدهند» برای ارائه پاسخهای مربوطه کلیک کنید تا در نتایج جستجو آنها را ببینید، اما پس از آن موفق به انجام این کار نیست.

همه ما به این مهم واقف هستیم که بخش عظیمی از کاربران به سایتهایی که محتوای غنیتری دارند بیشتر اعتماد میکنند. همه موتورهای جست­وجو شرایطی را طراحی کردهاند که هر ساله به­روز میشود و به هر وب­سایتی که برای آن شرایط بهینه­تر طراحی شده باشد، امتیاز بهتری میدهند و طبیعتاً در نتایج جست­وجوی کاربران، آن سایت را بالاتر قرار می­دهند.

وقت آن رسید آستینهای خود را بالا بزنید و با توجه به تکنیکهایی که در این مقاله یاد گرفتید محتوایی بنویسید و در بازار رقابت طوفان به پا کنید. با توجه به نیاز دوستداران و متخصصان سئو تصمیم گرفتیم تا یک دوره آموزش کامل و رایگان سئو را برای دوستداران و مدیران وبسایتها آماده نماییم.

اگر می خواهید وبسایت خود را در صفحه اول گوگل میخکوب کنید و ترافیک ارگانیک را به سمت سایت خود بکشانید، نیاز است تا علاوه بر توجه به داخل سایت، به خارج سایت نیز توجه داشته باشید.

سازمان جهانگردی کره بعداً از ۱۰ ژوئن تا ۱۵ اوت ۲۰۱۴ نمایشگاهی سه بعدی را در سالن هنری دیدیپی برگزار کرد که یکی از مجموعه خانههای مورد استفاده بود که دارای اتاقهای نمایش با عنوان «شروع»، «سرنوشت»، «متزلزل» و «هوس» مطابق با نقشه درام بود.

همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام میدهید حواستان به رقبا هم باشد و آنها را هم رصد کنید. چگونه یک صفحه را در گوگل جایگزین صفحه دیگر کنیم؟ خصوصیت: بردکرامبهای خصوصیت در مورد نحوه دستهبندی صفحه فعلی اطلاعاتی ارائه میدهند.

میتوانید از آن برای جلوگیری از خزیدن موتورهای جستجو در بخشهای خاصی از وبسایت خود استفاده کنید و به موتورهای جستجو نکات مفیدی در مورد اینکه چگونه میتوانند وبسایت شما را به بهترین نحو بخزند، ارائه دهید.

اگر دانش شما در سئو به سطح قابل قبولی رسیده است که با تمامی تکنیکها و متدهای آن آشنا باشید میتوانید خودتان سئو سایتتان را انجام دهید در غیر اینصورت و عدم داشتن تجربه کافی توصیه میکنیم حتماً با یک متخصص و یا شرکتهای ارائهدهنده خدمات سئو مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.

با استفاده از برد کرامب در صفحه، کاربر متوجه می شود که در چه مسیری از سایت قرار دارد و همچنین می تواند به راحتی به بخشهای مختلف سایت دسترسی داشته باشد. از مهم ترین بخشهای آموزش سئو خارجی می توان به بخش لینک سازی خارجی اشاره کرد.

تحلیل لینک سازی رقبا یکی از اصلی ترین وظایف متخصص سئو میباشد. سئوی خارجی یکی از مهم ترین بخشهای بسته آموزش سئو است. در بسته آموزش سئو و تولید محتوا دوره سئو آمانج، تمامی نکات و نرم افزارهای مورد نیاز برای بهینه سازی تصاویر و ساخت تصاویر جذاب برای سایت به شما آموزش داده خواهد شد.

به همین دلیل ما هم در دوره سئو، سعی کرده ایم مفصل به بحث آموزش سئو برای موبایل بپردازیم. به یاد داشته باشید، تصاویر بهینه شده به سرعت بخشیدن به وب سایت شما کمک می کنند و بنابراین می توانند رتبه سایت شما را در گوگل افزایش دهند.

علاوه بر این نباید زیر نظر گرفتن لینک سازی خارجی رقبا را فراموش کنید. در گذشته، صاحبان وب سایت برای دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جست و جو، صرفا به دریافت تعداد زیادی بک لینک تکیه می کردند.