یک سال پس از ترک کنگره ، ارومیلا ماتوندکار با حضور اودداو تاکرای به شیو سنا پیوست.

ماتوندکار ناموفق در انتخابات لوک سبها در سال 2019 از حوزه انتخابیه بمبئی شمال به عنوان کاندیدای کنگره شرکت کرد. با این حال ، او بعداً حزب را به دلیل عملکرد واحد بمبئی ترک کرد

یک سال پس از ترک کنگره ، ارومیلا ماتوندکار با حضور اودداو تاکرای به شیو سنا پیوست.

سیاستمدار بازیگری که ارومیلا ماتوندکار تبدیل شده و در حضور رئیس حزب احدوو تاکرای به شیو سنا پیوست. ANI

بمبئی: ارومیلا ماتوندکار ، سیاستمدار بازیگر بالیوود ، که با بلیط کنگره در انتخابات لوک سبها 2019 شرکت کرد ، به شیو سنا پیوست.

ماتوندکار (46) ، که پس از پنج ماه حضور در آن حزب در سپتامبر 2019 کنگره را ترک کرد ، با حضور اوداوو Thackeray ، وزیر ارشد ماهاراشترا در محل سکونت خود ماتوشری در حومه بندرا به شیو سنا پیوست.

منابع سنا گفتند که نام ماتوندکار اخیراً توسط شیو سنا برای معرفی به شورای قانونگذاری از سهمیه فرماندار به فرماندار BS کشیاری ارسال شده است.

ماتوندکار که سال گذشته به جای گوپال شتی از BJP از صندلی شمالی بمبئی لوک سبها شکست خورد ، اخیراً به دلیل برابر ساختن بمبئی با کشمیر اشغال شده توسط پاکستان (PoK) وارد کنگانا رانوت بازیگر شد.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.