یک نوجوان 16 ساله در حال رانندگی با لامبورگینی در بزرگراه ملبورن مشاهده شد

دیده شده 16 ساله در حال رانندگی با لامبورگینی آونتادور در بزرگراه ملبورن

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

بسیاری از تصادفات در سطح جهان توسط رانندگان بی تجربه ایجاد می شود. طبق گزارش موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS)، یک گزارش توسط موسسه داده های تلفات بزرگراه (HLDI) بیان می کند که «نرخ تصادف مرگبار در هر مایل که توسط افراد 16 تا 19 ساله رانندگی می شود، تقریباً سه برابر نرخ تصادفات مرگبار برای رانندگان سنی است. 20 به بالا. ریسک بالاترین میزان در 16-17 است. اما برای برخی، آمار ممکن است مهم نباشد. یک جوان 16 ساله پشت چرخ های لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV در بزرگراه شلوغ ملبورن دیده شد.

عکسی از ماشین با دانش آموز داخل توسط یک راننده گرفته شد و در صفحه فیس بوک Melbourne Car Spotters به ​​اشتراک گذاشته شد و فوراً کنجکاوی و شگفتی را برانگیخت.

یادگیرنده جوان

مقالات مرتبط

لامبورگینی

لامبورگینی آونتادور S در تاریخ 3 مارس در هند عرضه می شود: قیمت، مشخصات و ویژگی ها

لامبورگینی

لامبورگینی آونتادور S جدید با قدرت 730 اسب بخار اکنون با حالت رانندگی جدید Ego سریعتر است.

به گفته این راننده، راننده 16 ساله در حالی که از مدرسه به سمت خانه می رفتند، با احتیاط در حال رانندگی با خودروی لوکس بود.

در پست فیس بوک آمده بود: «این لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV دیروز بعد از ظهر توسط یک وانت 16 ساله بعد از مدرسه مشاهده شد. رانندگی با چه چیزی را یاد گرفتی؟

با تشکر از همه کسانی که آن را ارسال کردند، از جمله @benjamin_kemp03 برای این عکس. عکس در اتوبان شرقی کلیک شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی متعجب بودند که چگونه یک نوجوان می‌تواند به‌طور قانونی با یک ابرخودروی که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از سه ثانیه می‌برد، رانندگی کند.

واکنش ها در شبکه های اجتماعی

یکی از کاربران در اظهار نظر در مورد این پست گفت: “بسیار عالی است که کودک می تواند در آن یاد بگیرد، اما متأسفانه اجازه ندارد آن را به تنهایی در صفحات P رانندگی کند.”

یک نفر نوشت: «اصلا متوجه نمی‌شوم. من می‌دانم که در فرانسه/آلمان (و با فرض سایر کشورها) رانندگی با این نوع ماشین‌ها برای زبان‌آموزان مجاز نیست. مایل‌ها فراتر از توانایی‌های آنها و حتی بزرگسالانی که سال‌ها رانندگی کرده‌اند، مرتباً در رسانه‌های اجتماعی تصادف‌های بزرگ دیده می‌شوند. این مانند یک خلبان است که یاد می گیرد ابتدا با یک جت پرواز کند و نه یک هواپیما. آنها همچنین وسیله نقلیه فعلی را که در حال یادگیری در آن هستند، اضافه کردند: “پروپ سسنا یا موتور سواری که در یک سوپربایک 1000 سی سی یاد می گیرد.”

کاربر دیگری با به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود نوشت: «این ذهن من را به هم می زند! بازیکنان P از وسایل نقلیه پرقدرت محدود می شوند، اما از آنجایی که شما به عنوان یک زبان آموز تحت نظارت هستید، خوب است که احساس قدرت به شما داده شود! شگفت آور.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام