https://harfeakharpub.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-6040-%d8%ad%d8%b1%d9%81-%d8%a2%d8%ae%d8%b1/❼ مبحث تست خیز ریاضی کنکور ⭐️کوتاه ترین مسیر کسب درصد بالا ⭐️

اما به یاد داشته باشید اگ داوطلب کنکور 99 هستید با توجه به حذفیات کنکور 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا واقعا بودجه بندی دقیقی از ریاضی کنکور تجربی و سوالات آن در دسترس نیست اما چند مبحث که طرح سوال از آن ها در کنکور قطعی است را همین جا به عنوان مباحث مهم ریاضی کنکور تجربی معرفی آموزش شیمی کنکور خواهیم کرد. اشتباه اصلی در خواندن این مباحث توجه به بودجه بندی آن هاست که آن ها را به عنوان یکی از فصل های پر تست ریاضی یا فصل های پر اهمیت ریاضی کنکور مطالعه کنیم. فقط مطالعه مباحث پر تست ریاضی کنکور عاقلانه است؟ با این روش که در ادامه خواهید فهمید برای یادگیری و رسیدن به درصد بالا از ریاضی کافی است برروی چهار عمل ریاضی مسلط باشید و دیگر نیازی به خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور یا مهمترین فصل های ریاضی کنکور نیست بلکه هر تستی از هر فصلی را میتوانید راحت تر از آب خوردن حل کنید.

به طور کلی نه تنها فصل های مهم ریاضی کنکور بلکه کل فصل های ریاضی کنکور را به دو دسته تقسیم میکنیم که در تصویر بالا میتوانید دسته بندی کامل آن ها را مشاهده کنید. اشاره کرد که باز هم میتوانید در تصویر بالا همه این مباحث حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور را مشاهده کنید. در بالا یک اشاره کوچک به مباحث زنجیروار ریاضی شد که بسیار ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و حتما باید برای مطالعه آن ها به ترتیب پیش رفت که در تصویر بالا ترتیب مطالعه این مطالب را مشاهده میکنید. در مقالات قبلی بودجه بندی ریاضیات کنکور را به صورت کامل بررسی کردیم و در این مقاله هم از روی بالا عکس این مورد را میتوانید مشاهده کنید. ویدیو بالا را ببینید در یک دقیقه برای شما این موضوع را ثابت حرف اخر کرده ام. پر تست ترین فصل های ریاضی کنکور و در عین حال آسان ترین فصل های ریاضی کنکور که با خواندن آن ها به راحتی میتوانید به درصد ایده آلی دست پیدا کنید.

برای شما یک خبر خوب داریم؛ نه تنها درمورد درس ریاضی بلکه در مورد تمامی دروس به شما کمک خواهیم کرد که در 4 ماه بتوانید کل دروس کنکور خود را تمام کنید و بیش از 7 هزار تست نیز حل کنید و بارها مرور کنید بدون در نظر گرفتن سطح و پایه ای که دارید. من شایان مامندی به عنوان مشاور ، دارای تجربه چندین ساله در زمینه کنکور و رتبه برتر کنکور امروز در سایت حرف اخر به صورت کامل مهم ترین فصل های ریاضی کنکور و مباحث آسان ریاضی کنکور را به شما معرفی خواهم کرد و علاوه بر آن در ادامه دوستانی که با ریاضی رابطه خوبی ندارند ولی هدف آن ها پزشکی میباشد با یک ترفند اساسی میتوانم کل ریاضی کنکور را در کمتر از دو ماه برای آن ها ببندم بدون آن که مشکلی با تست زنی داشته باشند. متاسفانه بارها حتی برای خود من دوران کنکور پیش آمده است. در قسمت های بالاتر به تقسیم مباحث ریاضی پرداختیم و میدانیم با خواندن فصل های مستقل بدون نیاز به رعایت پیش نیاز میتوانیم درصد مربوط به آن ها را کسب کنیم.

اما یک مبحث دیگر را هم در گوشی به شما معرفی میکنیم که مطالعه آن شاید دو ساعت طول بکشد و آن هم مبحث لگاریتم است که در نهایت ناباوری در سال 98، دو سوال از بوده بندی ریاضی را به خود اختصاص داد. این مبحث مثلثات است که 3 تست قطعی از کنکور را به خود اختصاص میدهد. ویدیو مباحث پر تست ریاضی کنکور را همین الان مشاهده کنید. دوستان خوبم این هم از وعده ما برای معرفی آسانترین فصل های ریاضی کنکور و پر تست ترین فصل های ریاضی کنکور. اصلا فکر نمیکنید و کسب یک درصد متوسط با خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور شما را به هدفتان میرساند. حالت اول اینکه مدت زمان کمی تا کنکور باقی مانده و آنطور که باید ریاضی را نخوانده اید و الان به دنبال مباحث آسان ریاضی کنکور هستید که به کمک آن ها به یک درصد ایده آل و مناسب دست پیدا کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه 1000 ساعته حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.