آخرین تاریخ فروش جشنواره بزرگ هند آمازون اعلام شد

آمازون آخرین تاریخ فروش جشنواره بزرگ هند را اعلام کرده است. طبق یک وب سایت در سایت تجارت الکترونیکی ، فروش در 13 نوامبر به پایان می رسد. فروش امسال یکی از طولانی ترین دوره های فروش جشنواره بزرگ هند بوده است که از 16 اکتبر آغاز شده است (برای اعضای نخست). با آخرین تاریخ 13 نوامبر ، فروش تقریباً یک ماهه در سال جاری ادامه داشت.
همانطور که در صفحه وب آمازون مشخص شده است ، فروش Finale Days of the Great Indian Festival از امروز آغاز شده است. در این صفحه همچنین پیشنهادات بانکی ذکر شده است که در این موج در دسترس خواهند بود فروش آمازون. دارندگان کارت اعتباری SBI در هنگام فروش 10٪ تخفیف فوری در حداقل ارزش خرید تا 5000 روپیه دریافت می کنند. 20٪ تخفیف اضافی وجود دارد که کاربر می تواند استفاده کند. تخفیف اضافی در سه مرحله قابل استفاده است.
در ابتدا ، یک کاربر باید پیشنهادی را که ممکن است دوست داشته باشد جمع آوری کند. در مرحله دوم ، یک خریدار باید طبق معیارهایی که با هر پاداش ذکر شده است ، خرید کند. تخفیف موجود بصورت خودکار هنگام خرید در خرید نهایی اعمال می شود.
در همین حال، فلیپ کارت اعلام کرده است فروش بزرگ دیوالی در سیستم عامل خود است. فروش از 8 نوامبر ساعت 12 صبح آغاز می شود و تا 13 نوامبر ادامه خواهد داشت. در فروش ، خریداران با کارت های Axis Bank ، Kotak Bank ، ICICI Bank و Citi Bank 10٪ تخفیف دریافت می کنند.