تعرفه ترجمه انگلیسی به فارسی

خدمات ترجمه ماشین حساب نقل قول سریع
حقایق ترجمه زبان قیمت ترجمه هر صفحه
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
ماشین حساب قیمت گذاری ترجمه gpi_translation محاسبه سریع نقل قول خدمات

از نویسندگان فنی گرفته تا مدیران بازاریابی ، نویسندگان محتوای وب سایت گرفته تا مربیان آموزش شرکتی ، از زمان به زمان بسیاری از متخصصان نیاز به برآورد سریع و دقیق هزینه ترجمه دارند. چه یک وب سایت کامل ، پایگاه خبری بلاگ خون چه کتابچه راهنمای دستورالعمل کوتاه و / یا لیست کلمات کلیدی و جستجوگرها جهانی SEO ، داشتن هزینه ترجمه و تخمین زمان در دسترس شما واقعاً می تواند در جلسه بعدی بودجه کمک کند.

در حالی که امکان ارسال فایلهای منبع و دریافت هزینه ترجمه بر اساس تعداد واقعی کلمات وجود دارد ، ابزاری که به شما امکان می دهد در زمان واقعی هزینه های ترجمه را با مشت زدن در چند معیار اصلی بدست آورید ، هنگام برنامه ریزی و توجیه بودجه قبل از محتوا ، یک نجات دهنده است. در واقع نوشته شده است.

برای سال 2021 ، قیمت ترجمه مقاله جدیدترین و جامع ترین ماشین حساب نقل قول ترجمه سریع (QQC) را در بازار عرضه کرده است.

خدمات ترجمه ماشین حساب نقل قول gpi_translation محاسبه سریع نقل قول خدمات

با گزینه انتخاب نوع پروژه خود از نظر سند ، وب سایت ، صوتی / تصویری ، نرم افزاری یا سئو گوگل ترجمه ، GPI’s Quick Quote Calculator (QQC) به نویسندگان وجدان هزینه ، بازاریابان و مربیان اجازه می دهد تا معیارهای اساسی را ارائه دهند و یک پیشنهاد بودجه ای شامل وظایف ، جدول زمانی و هزینه ها برای هر زبان انتخاب شده. حتی پنجره های بازشو دستی نیز برای راهنمایی شما در مراحل دریافت نقل قول های ترجمه وجود دارد.

همانطور که می دانیم هزینه ترجمه شامل موارد دیگری بیش از تعداد کلمات نیست. GPI’s Quick Quote Calculator (QQC) بسته به نوع پروژه (سند ، وب ، نرم افزار ، و غیره …) س keyالات کلیدی مورد نیاز برای محدود کردن پروژه را می پرسد. س Quesالاتی ممکن است شامل این موارد باشد ، آیا شما به انتشار دسک تاپ ، QA آنلاین وب سایت ، سیستم مدیریت محتوای وب سایتی که استفاده می کنید ، آیا به خدمات SEO و موارد دیگر نیاز دارید.

QQC ترجمه همچنین وظایف مختلفی را که در یک پروژه ترجمه دخیل است از بین می برد و جزئیات مصور در مورد آنچه را که هر کار شامل می شود و مدت زمان انجام یک کار را ارائه می دهد.

برای شروع فقط روی پیوند کلیک کنید و نوع پروژه خود را انتخاب کنید.

الف) شما به یک نام ، ایمیل ، تعداد کلمات و تاریخ شروع نیاز دارید
ب) اگر پرونده های واقعی دارید ، می توانید آن ها را نیز بارگذاری کنید و تعداد کلمات برای شما محاسبه می شود
ج) اگر سندی ندارید ، برای شروع کافی است برخی از معیارهای اصلی مانند تعداد کلمات و زبان را سوراخ کنید
د) پس از پاسخ دادن به چند سوال خاص پروژه دیگر ، از جمله اینکه آیا برای پروژه وب سایت به QA تضمین کیفیت آنلاین نیاز دارید یا به قالب بندی اسناد ترجمه شده خود نیاز دارید (دسک تاپ منتشر شده) ، با کلیک یک دکمه نقل قول شما به دست می آید
ه) نقل قول ها شامل تمام وظایف شامل اطلاعات دقیق در مورد آنچه هر کار شامل می شود ، و همچنین خلاصه ای از تمام هزینه ها برای هر زبان انتخاب شده
و) هزینه های هر کلمه ، هر تصویر و هر ساعت نیز موجود است
g) اگر شما نیاز به یک جلسه بودجه دارید ، فقط یک کپی از قیمت را با فشار دادن یک دکمه چاپ یا ایمیل کنید

خدمات ترجمه ماشین حساب نقل قول سریع gpi_translation محاسبه نقل قول سریع خدمات gpi_translation

GPI’s Quick Quick Quote Calculator یک ابزار بودجه محافظه کارانه است که به شما کمک می کند تا ببینید هزینه یک پروژه ترجمه چقدر است. از قیمت گذاری متوسط ​​استاندارد استفاده می کند. قیمت واقعی بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های منبع با استفاده از حافظه ترجمه و حجم و نیازهای خاص مشتری ، به طور معمول قیمت گذاری بهینه را به دست می آورد.

همچنین ، برنامه ها همیشه مشتری محور هستند و می توانند براساس نیاز مشتری تنظیم شوند.

برای دریافت یک نقل قول واقعی ، لطفا فایلهای منبع را از طریق Request A Quote ارسال کنید یا با ما در تماس بگیرید تا درباره پروژه خود بحث کرده و ترتیب انتقال فایلهای منبع را بدهید.

منابع GPI بیشتر درباره موضوعات حقایق ترجمه زبان
Globalization Partners International (GPI) به طور مكرر در طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت چند زبانه به مشتریان كمك می كند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه خود ایجاد كرده است. می توانید آنها را در بخش ابزارهای ترجمه و پورتال های وب سایت ما جستجو کنید. همچنین ممکن است برخی از مقاله ها و پیوندهای زیر مفید باشند: