مزیت های خرید سیم کارت 0912 کد 1

در قرن حاضر و در دنیای ارتباطات سیم کارت ها یکی از وسایل ارتباط جمعی هستند که به جرات می توان گفت، حرف اول را در دنیا  می زنند. در سراسر دنیا افراد برای ارتباط با دنیای اطراف خود چه به صورت تلفنی و چه به صورت اینترنتی به سیم کارت ها نیاز دارند.

زمانی که بحث سیم کارت های همراه اول می شود، انواع مختلفی از سیم کارت های دائمی از این اپراتور وجود دارد که متناسب با نیازهای مختلف کاربران تهیه شده است. یکی از گزینه های محبوب سیم کارت همراه اول رند است که در بین کاربران تلفن همراه از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

سیم کارت 912 از سری خطوط اپراتور همراه اول می باشد. این اپراتور سیم کارت های خود را به کد ها متفاوتی تقسیم بندی کرده است. کد سیم کارت های اپراتور همراه اول از سیم کارت کد 1 تا کد صفر تقسیم بندی شده است. خطوطی که با کد 1 شروع می شوند به شماره تلفنی گفته می‌شود که بعد از پیش شماره 912، عدد1 قرار گرفته است. این سیمکارت آنقدر پرطرفدار است که شاید پیدا کردن سیم کارت صفر آن کار راحتی نباشد.  اصلی ترین معیار برای تعیین قیمت سیم کارت های رند، تقاضای بازار است. به عنوان مثال خریدسیم کارت همراه اول رند به دلیل تقاضای بالای کاربران تاثیر مستقیم بر قیمت این سیم کارت ها دارد.

در قیمت گذاری سیم کارت 0912 سه عامل مهم تاثیر دارند:

اولین عامل کد سیم کارت 0912 : ‌

در مرحله ی اول  قیمت سیم کارت 0912 ، کد آن است، برای مثال قیمت سیم کات کد 1گرانترین و سیم کارت 0912 کد 0 ارزانترین است .

درجه دوم و موثر در قیمت سیم کارت 0912 ، صفر یا کارکرده بودن آن است

حتما این موضوع را در نظر بگیرید که صفر بودن سیمکارت می تواند تا ۱۰۰٪ در قیمت سیم کارت موثر باشد.

فاکتور سوم رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت 0912 :

قیمت سیم کارت 0912  ، رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت است و بدیهی است که سیم کارت های 0912 رند قیمت بسیار بالاتری از سیم کارت های شماره معمولی دارند .

تفاوت قیمت سیم کارت رند صفر و کارکرده

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم پیدا کردن سیم کارت های صفر رند در بازار بسیار مشکل است، اما فروش سیم کارت های کارکرده از این کد نیز با قیمت بسیار بالایی به مشترکان عرضه می شوند. قیمت سیم کارت کد 1 بسته به شماره آن‌ها متفاوت است ولی نسبت به سایر سیم کارت‌های 0912 بیشترین قیمت را دارد. البته از نظر آنتن دهی و موارد عملکردی، این کد با هیچ یک از سیم کارت‌های همراه اول تفاوتی ندارد ولی اعتبار آن‌ها با هم متفاوت است.

سیم کارت های 0912 با پیش شماره یک، از اولین شماره های ارائه شده در کشور می باشند که همین موضوع آنها را به خاص ترین و منحصر بفرد ترین شماره های موجود در بازار تبدیل کرده است.

مزایای خرید سیم کارت 0912 کد 1 نسبت به سایر سیم کارت های اپراتور همراه اول:

  • این سیم کارت های بسیار مناسب برای سرمایه گذاری می باشند
  • مناسب برای برندینگ.

اگر به دنبال برندینگ شدن و ثبت شماره خود رد ذهن مخاطبان هستید استفاده از این کد، نقش مهمی در اعتماد سازی و برندینگ بازی می کند

  • مناسب برای پرستیژ شخصی.

این سیم کارت ها در دید دیگران بسیار خاص و لاکچری بوده و ناخود آگاه به محض بیان شدن شماره، صاحب خط به عنوان یک فرد مورد اعتماد و معتبر مورد عزت و احترام قرار می گیرد.

  • مناسب برای بیزینس های خاص و لاکچری.

این سیم کارت برای انواع اهداف تجاری مناسب بوده و افراد می توانند در صورت استفاده از این سیم کارت برای معرفی کالا، خیلی زود به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

بنابراین اگر به دنبال یک سیمکارت تمام عیار و قابل اعتماد هستید، سایت سیم کارت جم به شما خرید یک سیم کارت رند را توصیه می کند.