آرا مانیپور: 37.61 درصد رأی در چهار کرسی مجمع تا ساعت 11 صبح ثبت شده است

انتخابات میان دوره ای پس از استعفا MLA های کنگره از چهار حوزه انتخابیه از مجلس قانونگذاری ایالت و همچنین ترک حزب ضروری شد.

آرا مانیپور: 37.61 درصد رأی در چهار کرسی مجمع تا ساعت 11 صبح ثبت شده است

تصویر نمایندگی رویترز

مانیپور: حدود 37.61 درصد از کل رای دهندگان 1.35 لک در چهار ساعت نخست رای گیری برای انتخابات میان دوره ای برای چهار کرسی مجلس در مانیپور در روز شنبه ، در میان تدابیر شدید امنیتی و پایبندی دقیق به کووید -19 یک پروتکل کمیسیون انتخابات گفت.

وی گفت که نظرسنجی از ساعت 7 صبح آغاز شده و تاکنون هیچ حادثه ناخوشایندی گزارش نشده است.

این مقام اتحادیه اروپا گفت که تخمین زده می شود 37.61 درصد از رای دهندگان تا ساعت 11 صبح در 203 شعبه اخذ رأی شرکت کنند.

وی گفت ، بیش از 1.35 رأی دهنده واجد شرایط هستند كه بتوانند از حق رای دادن خود در صندلی های فروشی در كرسی های Lilong و Wangjing-Tentha در منطقه توبال ، Saitu در Kangpokpi و Wangoi در Imphal West استفاده كنند.

رای دهندگان در مورد سرنوشت 11 نامزد در چهار کرسی تصمیم خواهند گرفت.

انتخابات میان دوره ای پس از استعفا MLA های کنگره از چهار حوزه انتخابیه از مجلس قانونگذاری ایالت و همچنین ترک حزب ضروری شد. آنها به BJP پیوسته بودند.

حزب حاکم BJP در سه کرسی رقابت می کند و از یک کاندیدای مستقل در بخش مونتاژ لیلونگ حمایت می کند ، در حالی که کنگره مخالف در هر چهار حوزه انتخابیه درگیر است.

بخش مونتاژ وانگوئی شاهد نبرد جالبی خواهد بود زیرا حزب ملی مردم (NPP) ، یک شریک ائتلاف دولت به رهبری BJP در این ایالت ، نامزد خود را در برابر نامزدهای کنگره و اردوگاه زعفران قرار داده است.

همه اقدامات ایمنی در حالی انجام می شود که رای گیری در میانه جریانات در حال انجام است کووید -19 ، این مقام گفت.

انتخاب کنندگان با کووید -19 علائم مرتبط مجاز به رأی دادن در آخرین ساعت نظرسنجی خواهند بود. به کلیه پرسنل نظرسنجی تجهیزات محافظت شخصی (PPE) ارائه شده است.

رای گیری تا ساعت 5 عصر ادامه خواهد داشت و شمارش آرا در 10 نوامبر انجام می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.