آزمایش دونالد ترامپ جونیور برای ویروس کرونا مثبت است. سخنگوی گفت: 42 ساله علائمی ندارد

پسر ارشد دونالد ترامپ آخرین عضو خانواده رئیس جمهور است که به ویروس کرونا مبتلا شده است که باعث کشته شدن بیش از 250،000 آمریکایی شده است

آزمایش دونالد ترامپ جونیور برای ویروس کرونا مثبت است.  سخنگوی گفت: 42 ساله علائمی ندارد

تصویر پرونده دونالد ترامپ جونیور در راهپیمایی حمایت از پدرش. AP

واشنگتن: دونالد ترامپ جونیور ، پسر ارشد رئیس جمهور دونالد ترامپ ، روز جمعه پس از اطلاع از ابتلا به این بیماری در قرنطینه بود ویروس کرونا ، سخنگوی گفت.

سخنگوی ناشناس برای گفتگو در مورد اطلاعات پزشکی خصوصی گفت: ترامپ جوان در ابتدای هفته تشخیص خود را آموخت و هیچ علائمی نداشت.

ترامپ جونیور از تمام دستورالعمل های توصیه شده پزشکی برای پیروی می کند کووید -19 سخنگو افزود ، بیماری ناشی از ویروس.

این جوان 42 ساله آخرین عضو خانواده رئیس جمهور است که به ویروسی مبتلا شده است که باعث کشته شدن بیش از 250،000 آمریکایی و نزدیک به 12 میلیون نفر دیگر شده است.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، پاسخ پرزیدنت ترامپ به ویروس را به موضوعی مهم در مسابقه اخیراً منتخب کاخ سفید تبدیل کرد ، هرچند ترامپ هنوز نتیجه را تایید نکرده است.

رئیس جمهور ترامپ ، بانوی اول ملانیا ترامپ و پسرش بارون همه از دوران زندگی خود بهبود یافته اند ویروس کرونا عفونت در ماه اکتبر. رئیس جمهور سه روز را در بیمارستان نظامی گذراند و در آنجا تحت درمان داروهای تجربی قرار گرفت. بانوی اول بیماری خود را در کاخ سفید تحمل کرد.

دوست دختر دونالد ترامپ جونیور ، کیمبرلی گیلفویل ، آزمایش مثبت داشت ویروس کرونا در ماه جولای.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.