“آماده برای “نبرد به قلمرو هند” پاکستان هند را تهدید کرد در حالی که حمید میر اعترافات ژنرال باجوا را فاش کرد

“آماده برای “نبرد به قلمرو هند” پاکستان هند را تهدید کرد در حالی که حمید میر اعترافات ژنرال باجوا را فاش کرد

ژنرال احمد شریف ANI

پاکستان پس از آن که دو روزنامه‌نگار ارشد حمید میر و نسیم زهرا با ادعای اینکه اسلام‌آباد فاقد مهمات و قدرت اقتصادی برای مبارزه با هند است، به شدت مخالفت کرد.

سرلشکر احمد شریف، DG ISPR، ادعاهای مربوط به “آمادگی عملیاتی” ارتش پاکستان را رد کرد و تهدید کرد در صورت بروز وضعیت، “نبرد را به قلمرو هند” خواهد برد.

ژنرال شریف مدعی شد که نیروی هوایی پاکستان در جریان عملیات «سوئیفت ریتورت» «مقاومت ملت و عزم نیروی هوایی» را نشان داد.

شرکت های چند ملیتی به دلیل نگرش “خصمانه” دولت از پاکستان فرار می کنند

مودی های تو مومکین های می گویند که پاکستانی ها در جریان مراسم استرالیا از نخست وزیر هند تمجید می کنند

«چهل پرسنل نیروی پلیس ذخیره مرکزی (CRPF) در حمله تروریستی به کاروان خودروهای امنیتی در پولواما جامو و کشمیر در 14 فوریه 2019 کشته شدند. در پاسخ به حمله تروریستی پولواما، 12 جنگنده میراژ-2000 نیروی هوایی هند جت ها در ساعات اولیه روز 26 فوریه به کمپ آموزشی جیش محمد در بالاکوت در داخل پاکستان با مهمات هدایت شونده دقیق حمله کردند.

کل عملیات انجام حملات هوایی و بازگشت سالم به خاک هند با رمز “عملیات بندر” نامگذاری شد. این نام برای حفظ محرمانه بودن و اطمینان از اینکه نقشه های حملات هوایی به بیرون درز نمی کند، داده شد.

با این حال، سرلشکر احمد شریف، DG ISPR، گفت: «به بهانه حمله پولواما با پرچم دروغین، صحنه هند یک حمله بزدلانه به یک هدف ساختگی را مدیریت کرد. پاسخ متهورانه، قاطعانه و سنجیده پاکستان، طرح‌های شرورانه هند را خنثی کرد.»

وی ادامه داد: نیروهای ارتش پاکستان همیشه آماده هستند، نه تنها برای دفاع از هر وجب از سرزمین مادری، بلکه در صورت تحمیل تجاوز به ما، نبرد را به دشمن برگردانند. «حقه‌های شریف پس از آن صورت می‌گیرد که حمید میر، روزنامه‌نگار پاک، ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده سابق ارتش، اعتراف کرد که پاکستان فاقد مهمات و قدرت اقتصادی برای مبارزه با هند است تا وجهه کشور را اصلاح کند.

با این حال، کارشناسان دفاعی هند بیانیه DG ISPR را “نشان واضحی از ناامیدی” نامیده اند. حمید میر گفت: «ژنرال باجوا اعتراف کرد که پاکستان «نمی‌تواند با هند وارد جنگ شود». در جریان کنفرانس فرماندهان، باجوا اعتراف کرد که «ارتش پاکستان با ارتش هند همتا نیست.

پیش از این، روزنامه نگاران پاکستانی همچنین فاش کرده بودند که ژنرال باجوا در سال 2021 فاش کرده بود که با آجیت دوال، مشاور امنیت ملی هند و چگونگی برنامه ریزی سفر نخست وزیر نارندرا مودی به پاکستان بلافاصله پس از اعلام آتش بس میان دو کشور در سال 2021، گفتگوهای محرمانه داشته است. .

معامله قمر جاوید باجوا در مورد کشمیر هنوز برای شهروندان پاکستانی فاش نشده است. پس از آتش بس در امتداد خط کنترل با هند، نخست وزیر نارندرا مودی مجبور شد به پاکستان سفر کند. وقتی وزارت خارجه از این موضوع مطلع شد، چون از آن بی خبر بودند، نزد عمران خان رفتند. عمران خان گفت که از این موضوع اطلاع دارد و مذاکرات با آژانس امنیت ملی آجیت دوال ادامه دارد، اما عمران گفت که هیچ تاییدی در مورد سفر نخست وزیر مودی به پاکستان ندارد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام