آمازون شروع به پایان دادن به افراد بیشتری می کند، این بار از HR و Amazon Web Services

آمازون شروع به پایان دادن به افراد بیشتری می کند، این بار از HR و Amazon Web Services

اخراج های آمازون ادامه دارد: آمازون در حال اخراج افراد بیشتری از نیروی کار جهانی خود است. این بار، آمازون به همراه چندین مهندس در تیم خدمات وب AWS یا آمازون، افرادی را از بخش‌های مختلف منابع انسانی در شرکت‌های تحت مالکیت خود خاتمه می‌دهد.

آمازون بار دیگر اخراج کارمندان خود را آغاز کرده است، این بار از بخش های متعدد منابع انسانی خود و همچنین تیم های فنی AWS یا خدمات وب آمازون. آدام سلیپسکی، مدیر اجرایی خدمات وب آمازون و بث گالتی، مدیر منابع انسانی، به کارکنان ایالات متحده، کانادا و کاستاریکا از اخراج کارکنان گفتند.

سلیپسکی در این پیام خاطرنشان کرد: “این یک روز چالش برانگیز برای کل سازمان ما است.” اخراج ها بخشی از کاهش مشاغل اعلام شده قبلی است که انتظار می رود 9000 نفر را تحت تاثیر قرار دهد. آمازون هفته گذشته کارگران بخش تبلیغات خود و همچنین بازی های ویدئویی و عملیات پخش زنده توییچ را در هفته های اخیر اخراج کرد.

در اوایل سال جاری، آمازون موج جداگانه ای از اخراج را اجرا کرد که بر حدود 18000 کارمند تأثیر گذاشت. در ارتباط با اخراج کارکنان در این ماه، این بزرگترین ضرر پرسنل آمازون در تاریخ 29 ساله آن است.

اخراج فنی: آیا گوگل در حال برنامه ریزی دور دیگری از اخراج کارکنان است؟ مدیرعامل ساندار پیچای توضیح می دهد

اخراج فنی ادامه دارد: متا ممکن است دور دیگری از اخراج را برای این هفته برنامه ریزی کند

جاسی ثابت کرده است که دو تا از بزرگترین و موفق ترین شرکت های آمازون، تبلیغات و خدمات وب آمازون، از اقدامات کاهش هزینه مصون نیستند.

AWS و تبلیغات هر دو در ماه‌های اخیر با کاهش هزینه‌های شرکت‌ها در واکنش به اقتصاد سخت شاهد رشد ضعیفی بوده‌اند. دور قبلی اخراج شامل چندین بخش خدمات وب آمازون بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام