آمیت شاه ، JP Nadda حداقل دو روز هر ماه تا نظرسنجی های مجمع 2021 از بنگال غربی بازدید می کند

دو رهبر ارشد BJP برای ارزیابی سازمان حزب پیش از انتخابات مجمع 294 عضو که در آوریل-مه سال آینده برگزار می شود ، از ایالت دیدار می کنند

آمیت شاه ، JP Nadda حداقل دو روز هر ماه تا نظرسنجی های مجمع 2021 از بنگال غربی بازدید می کند

تصویر پرونده آمیت شاه وزیر داخله اتحادیه. اعتبار تصویر: Twitter @ BJP4India

کلکته: دلیپ غوش ، رئیس BJP بنگال غربی روز چهارشنبه گفت ، آمیت شاه وزیر امور داخلی اتحادیه و رئیس جمهور حزب حزب جی پی نادا هر ماه تا پایان انتخابات مجلس از ایالت دیدار خواهند کرد.

انتخابات مجمع 294 عضو ایالت در آوریل-مه سال آینده برگزار می شود. دو رهبر ارشد BJP از ایالت دیدار خواهند کرد
جداگانه هر ماه برای ارزیابی سازمان حزب قبل از انتخابات.

قوش به خبرنگاران گفت: “آمیت شاه و جی پی نادا هر ماه به طور جداگانه از ایالت دیدار خواهند كرد تا زمان پایان انتخابات مجلس. تاریخ ها هنوز نهایی نشده اند. دیدارهای منظم آنها به كارگران حزب نیرو می بخشد.”

منابع حزب گفتند شاه احتمالاً ماهانه دو روز و نادا سه روز به این ایالت سفر می کند.

غوش با عجله در اتحاد کنگره و CPM ، گفت که هر دو حزب مدتهاست توسط مردم ایالت رد شده اند.

وی گفت: “مردم بنگال غربی فرصت هایی را به كنگره ، CPM و TMC داده اند. هر سه حزب نتوانسته اند انتظارات توده ها را برآورده كنند ، كه هم اكنون توسط BJP برآورده خواهد شد.”

منابع حزب گفتند ، BJP روز سه شنبه با نگاهی به انتخابات ، ایالت را به پنج منطقه تشکیلاتی تقسیم کرد و رهبران مرکزی را مسئول آنها کرد.

رهبران ارشد BJP ، سونیل دودار ، وینود توده ، دوشیانت گوتام ، هریش دوویدی و وینود سونکار توسط رهبران حزب انتخاب شده اند تا ریاست مناطق تشکیلاتی بنگال شمالی ، راره بانگا (نواحی جنوب غربی) ، نا آبادویپ ، میدناپور و کلکته را بر عهده بگیرند. .

Deodhar ، Tawde ، Gautam و Sonkar به احتمال زیاد در طول روز جلسات مهمانی را در مناطق متبوع خود برگزار می کنند.

دوشيانت گوتام ، دبير كل ملي BJP ، كه مسئول منطقه كلكاتا شده است ، پس از ورود به شهر ، از به قدرت رسيدن حزب زعفران در ايالت در انتخابات مجلس ، اعتماد به نفس خود را ابراز كرد.

پس از دهه ها حضور محدود در دولت قطبی سیاسی ، BJP با کسب 18 کرسی از 42 کرسی Lok Sabha در بنگال غربی در انتخابات عمومی 2019 به عنوان اصلی ترین رقیب کنگره ترینمینول حاکم ظاهر شده است.

با افزایش قدرت BJP در این ایالت در چند سال گذشته ، رهبران حزب اعتماد به نفس خود را ابراز کرده اند که قادر خواهد بود به حکومت 10 ساله وزیر ارشد ماماتا بانرجی در انتخابات مجمع 2021 پایان دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.