آمیت شاه به کنگره حمله می کند و می گوید که پیروزی آن وضعیت را با “دنده معکوس” نشان می دهد.

آمیت شاه به کنگره حمله می کند و می گوید که پیروزی آن وضعیت را با “دنده معکوس” نشان می دهد.

وزیر کشور اتحادیه آمیت شاه. ANI

آمیت شاه، وزیر کشور اتحادیه، گفت که کنگره ایالت کارناتاکا را که تحت نظرسنجی قرار دارد، با محروم کردن آن از مزایای ارائه شده توسط BJP، «سرکار دو موتوره» در «دنده معکوس» قرار خواهد داد.

از یک سو، کنگره به رهبری راهول گاندی و از سوی دیگر، BJP به رهبری نخست وزیر مودی وجود دارد. این انتخابات (مجمع کارناتاکا) فرصتی برای شماست تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک سارکار دو موتور به رهبری نخست وزیر مودی، که کارناتاکا را به جلو می برد، یا دنده عقب کنگره که کارناتاکا را به عقب می برد، تصمیم بگیرید. تجمع در حوزه انتخابیه مجلس ناوالگوند.

روز جمعه، شاه در یک گردهمایی در شیراهاتی سخنرانی کرد و گفت که هر رأی به BJP برای محافظت از ایالت در برابر گروه ممنوعه جبهه مردمی هند (PFI) خواهد بود.

انتخابات کارناتاکا 2023: CPI برای “حفاظت از ارزش های دموکراتیک و قانون اساسی” از کنگره حمایت می کند.

سیددارامایا می‌گوید: انتخابات کارناتاکا 2023: عامل مودی در نظرسنجی‌های مجلس کار نخواهد کرد و به ضدیت با قدرت اشاره می‌کند

او گفت: «هر رأی مهم است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که به رهبری درست می رسد. هنگامی که شما به نفع نیلوفر آبی (نماد BJP) رای می دهید، به انتخاب یک MLA یا وزیر یا وزیر ارشد رای نخواهید داد. رای شما باعث تقویت بیشتر دستان نخست وزیر مودی در ایجاد “ماهان کارناتاکا” خواهد شد. رای شما از کارناتاکا در برابر PFI محافظت می کند.”

وزیر کشور اتحادیه در ادامه سخنان خود در کنگره به دلیل ضربات «مار سمی» رئیس جمهور ملی کارجون خارگ به نخست وزیر مودی، گفت: «تمام جهان مودی جی را تحسین می کنند. اما ببینید کنگره و رهبری آن در چه سطحی خم شده اند. اظهارات رهبران آنها در مورد مودی جی کاملا شرم آور است. خارگ جی مودی جی را “مار سمی” نامید. آیا می توانید به چنین حزبی رای دهید؟» او گفت.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.