آنچه اپل می خواهد هنگام خرید کیف چرمی MagSafe برای آیفون 12 جدید خود بدانید

اپل با صراحت و صریح می گوید اگر از شارژر MagSafe به همراه a استفاده می کنید کیف چرمی MagSafe برای شارژ جدید خود آیفون 12، شارژر با گذشت زمان احساساتی را ایجاد می کند و ممکن است به رنگ قاب آسیب برساند. اپل قبلاً همین مورد را قبلاً در وب سایت پشتیبانی ذکر کرده بود. به منظور شفافیت کامل در برابر مشتریان خود ، اپل اکنون حتی تصویری از چگونگی ظاهر کیف چرمی پس از استفاده طولانی مدت با شارژر MagSafe را در اختیار شما قرار داده است تا به شما کمک کند درک کنید چه نوع خسارتی را می توانید انتظار داشته باشید.
اپل در وب سایت پشتیبانی خود گفته است ، “اگر هنگام شارژ کردن با شارژر MagSafe خود ، آیفون خود را در یک کیف چرمی نگه دارید ، ممکن است در قاب محافظ ، اثرات دایره ای از فشرده سازی چرم نشان داده شود. این طبیعی است ، اما اگر نگران این موضوع هستید ، پیشنهاد می کنیم از یک کیف غیر چرمی استفاده کنید. ”

اگر کیف فروشگاه چرمی MagSafe را از فروشگاه اینترنتی اپل خریداری می کنید ، تصاویر کیف چرمی اپل را مرور کنید. آخرین تصویر از هر مورد چرمی که در وب سایت به نمایش گذاشته شده است ، یک حلقه تغییر رنگ در اطراف آرم اپل دارد که به خریداران در مورد آسیب احتمالی شارژر MagSafe به کیف چرمی هشدار می دهد.
شارژر بی سیم جدید MagSafe شارژ سریع تا 15 وات را ارائه می دهد و به صورت مغناطیسی به مدل های آیفون 12 و 12 پرو متصل می شود. قیمت شارژر MagSafe در هند 4500 روپیه است. با این حال ، هر مورد یا روکش تصادفی از شارژ MagSafe پشتیبانی نمی کند. شما باید یک کیف سازگار با MagSafe برای آیفون 12 بخرید. هزینه کیف MagSafe برای آیفون 12 و 12 پرو از 4900 روپیه شروع می شود. با کیس و شارژر MagSafe می توانید بی سیم شارژ کنید و همچنین از آیفون 12 یا 12 پرو جدید خود در برابر سقوط تصادفی محافظت کنید. اما اگر می خواهید سریعترین سرعت شارژ بی سیم یعنی 15 وات را بدست آورید ، پس باید 1900 روپیه دیگر برای آداپتور برق 20 وات USB-C از اپل هزینه کنید.
بنابراین ، در کل شما باید 11300 روپیه برای کل تجربه MagSafe هزینه کنید – 4500 روپیه برای شارژر MagSafe + 4،900 روپیه برای یک مورد سازگار با MagSafe از اپل + 1900 روپیه برای آداپتور برق 20W USB-C.