آیفون 15، آیفون 15 پلاس ممکن است به دلیل دوربین 48 مگاپیکسلی به تاخیر بیفتد

آیفون 15، آیفون 15 پلاس ممکن است به دلیل دوربین 48 مگاپیکسلی به تاخیر بیفتد

اپل ممکن است مجبور شود عرضه سری آیفون 15 آینده خود را به تعویق بیندازد. ظاهراً اپل با دوربین جدید 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس مشکلات اساسی دارد.

به نظر می رسد اپل در تولید آیفون 15 و آیفون 15 پلاس همان مشکلی را دارد که با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس داشت. البته ما در مورد بسته دوربین به روز شده صحبت می کنیم که توسط سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی عنوان شده است.

آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس سال گذشته ارتقای قابل توجهی از دوربین دریافت کردند که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بود. پس از سال‌ها بود که اپل در سال 2022 دوربین خود را در سطح سخت‌افزاری به‌روزرسانی کرد. جف پو تحلیل‌گر پیش از این پیشنهاد کرده بود که این ارتقاء دوربین در نهایت به مدل‌های آیفون 15 و 15 پلاس خواهد رسید.

همچنین بخوانید: ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین، نشان می دهد که برخی از تغییرات عمده طراحی ممکن است اپل به دنبال آن بوده باشد

مقالات مرتبط

آیفون

ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین، نشان می دهد که برخی از تغییرات عمده طراحی ممکن است اپل به دنبال آن بوده باشد

آیفون

سازندگان محتوا، شاد باشید! اپل سرانجام Final Cut Pro و Logic Pro را به iPads می آورد

در حالی که گمان می‌رود اپل همچنان در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این ارتقا حتی در نسخه‌های پایه سری آیفون‌های آینده است، احتمال تاخیر در مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون 15 به دلیل مشکل احتمالی اجزای دوربین وجود دارد.

پو در خبرنامه تحلیلی ماه مه خود برای Haitong International Securities، چندین پیش بینی در مورد خط تولید آیفون 15 را تکرار کرد. اینها شامل انتظارات ساخت تیتانیومی برای مدل‌های 15 پرو، معرفی لنز تله‌فوتو پریسکوپ برای 15 پرو مکس، معرفی مجدد دکمه‌های حالت جامد، و گنجاندن دوربین 48 مگاپیکسلی در دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تر آیفون 15 است.

همچنین بخوانید: آیفون ساخت هند توسط تاتا: غول صنعت 5 درصد از کل سفارش های جهانی 2023 را در اختیار دارد.

با این حال، Pu اظهار داشت که اطلاعات اخیر نشان می دهد که اپل ممکن است در تامین قطعات لازم برای دوربین خود با چالش هایی مواجه باشد، به ویژه سنسور تصویر CIS (سنسور تصویر CMOS) برای دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و 15 پلاس.

با این وجود، Pu همچنان انتظار دارد که آیفون 15 و 15 پلاس در ماه سپتامبر امسال در کنار 15 پرو و ​​پرو مکس عرضه شوند، مگر اینکه اتفاقی فاجعه بار رخ دهد.

همچنین بخوانید: جدیدترین اطلاعات لو رفته در طراحی آیفون 15 پرو حاکی از «دکمه Action» جدید و دوربین های بازطراحی شده است.

خبرنامه Pu همچنین شایعات قبلی را تکرار می کند که خط تولید کامل آیفون 15 از اتصال USB-C استفاده می کند و تراشه A17 برای مدل های Pro در نظر گرفته شده است، در حالی که مدل های 15 و 15 پلاس دارای تراشه A16 هستند که با آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس معرفی شده اند. .

با توجه به ظرفیت‌های ذخیره‌سازی، Pu پیش‌بینی می‌کند که گوشی‌های هوشمند آیفون 15 همان گزینه‌های ذخیره‌سازی نسخه‌های قبلی خود را با انواع 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حفظ خواهند کرد، در حالی که بالاترین گزینه 1 ترابایتی در انحصار مدل‌های Pro خواهد بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام