ابیشک باچان فاش می کند که برای این کاروا چاوت روزه خود را برای آیشواریا رای باچان نگه داشته و آنها یک جشن خانوادگی آرام داشته اند | اخبار فیلم هندی

آیشواریا رای و ابیشک باچان یکی از جالب ترین زوج های بالیوود را تشکیل می دهند. در حالی که B-Town این هفته Karwa Chauth را جشن می گرفت ، آبیشك طی مصاحبه ای با یك پورتال خبری فاش كرد كه روزه خود را برای آیشواریا نگه داشته است. وی همچنین اظهار داشت که آیشواریا و او در تمام طول روز به تعهدات حرفه ای خود مشغول بودند و در شامگاهی که خانم ها اجرای کاروا چوت را انجام می دادند ، یک رابطه خانوادگی خوب و ساکت داشتند.

روزه داری به همراه همسرش آیشواریا رای باچان به مناسبت کاروا چاث برای آبیشک یک آیین به نظر می رسد. در سال 2018 نیز ، این بازیگر همین موضوع را در توییتر فاش کرده بود و به اشتراک گذاشته بود ، “# KarvaChauth ، خانمهای موفق … و شوهرهای وظیفه شناس که باید با همسران خود نیز روزه بگیرند!” انجام میدهم.”

ابیشک و آیشواریا در یک عروسی گره خورده در بمبئی در 20 آوریل 2007 گره زدند. آنها در سال 2011 با تولد دخترش آئارادیا باچان پدر و مادر خود را تبدیل کردند. در صفحه بزرگ آنها فیلم های عاشقانه زیادی مانند “Guru” ، “Kuch Naa Kaho” ، “Umrao Jaan” و Raavan دارند. در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر اتحاد دوباره آبیشک و آیشواریا رای باچان در صفحه نقره ای بودند ، اما هنوز قرار نیست فیلم بعدی خود را به طور رسمی با هم اعلام کنند.