اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در میان نگرانی‌های سلامت، عملاً در مراسمی با پوتین شرکت می‌کند

اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در میان نگرانی‌های سلامت، عملاً در مراسمی با پوتین شرکت می‌کند

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در این عکس منتشر شده توسط ریاست‌جمهوری ترکیه، اولین نیروگاه هسته‌ای ترکیه را از طریق یک لینک ویدئویی در کاخ ریاست‌جمهوری در آنکارا، پنجشنبه، 27 آوریل 2023 افتتاح می‌کند. (ریاست جمهوری ترکیه از طریق AP)

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز پنج‌شنبه در میان نگرانی‌ها در مورد سلامتی وی، عملاً در مراسمی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود شرکت کرد.

این اولین حضور رئیس جمهور ترکیه در انظار عمومی از زمان بیمار شدن در تلویزیون زنده و لغو برنامه های انتخاباتی بود، زیرا او سعی داشت نگرانی ها در مورد سلامتی خود را هفته ها قبل از انتخابات سرنوشت ساز برطرف کند.

در ویدئویی از مراسم که توسط رسانه های دولتی روسیه منتشر شده است، اردوغان و پوتین در حال دست زدن برای یکدیگر دیده می شوند.

پوتین و اردوغان از طریق لینک ویدیویی در مراسم تحویل سوخت هسته ای روسیه به نیروگاه هسته ای “آکویو” در ترکیه شرکت کردند.

تماشا کنید: اردوغان رئیس جمهور ترکیه مصاحبه تلویزیونی خود را به دلیل وجود حشره معده قطع کرد

Farasis و Togg دست به دست هم می دهند و همکاری ترکیه و چین اولین کارخانه باتری ترکیه را می سازد

رهبر 69 ساله در حالی که پشت میز محاصره شده توسط اعضای کابینه، دستیاران و متحدان سیاسی محاصره شده بود، رنگ پریده به نظر می رسید تا در مراسم تحویل اولین سوخت به نیروگاه هسته ای آکویو روسیه در جنوب ترکیه ریاست کنند.

اردوغان که دو دهه بر ترکیه حکومت کرده است، پس از آن که وزیر بهداشت آن را عفونت گوارشی توصیف کرد، تجمعات انتخاباتی چهارشنبه و پنجشنبه را لغو کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام