استالین کنگره را نوازش می کند، می گوید BJP از چشم انداز دراویدی محو شده است

استالین کنگره را نوازش می کند، می گوید BJP از چشم انداز دراویدی محو شده است

تصویر فایل MK Stalin. PTI

چنای: رئیس DMK و وزیر ارشد تامیل نادو MK استالین روز شنبه گفت که BJP با پیروزی کنگره در کارناتاکا از قدرت در چشم انداز دراویدی کنار گذاشته شده است و احزاب همفکر باید برای پیروزی در انتخابات 2024 Lok Sabha به نیروها بپیوندند.

استالین با تبریک به حزب کنگره به دلیل پیروزی تماشایی در یک پست توییتری، گفت: «رد صلاحیت غیرقابل توجیه برادر راهول گاندی به عنوان نماینده مجلس، سوء استفاده از سازمان های تحقیقاتی برتر علیه مخالفان سیاسی، تحمیل هندی، فساد گسترده، همه در ذهن مردم کارناتاکا منعکس شده است. رای دادن و آنها با آموزش درسی شایسته به سیاست انتقام جویانه BJP، غرور کانادیگا را حفظ کردند.”

مقالات مرتبط

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا: پیش از روز رای گیری، نهاد مدنی به دو رستوران بنگالورو اجازه نداد صبحانه رایگان به رای دهندگان ارائه دهند.

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا 2023: آمیت شاه سیدارمایا را مورد انتقاد قرار می دهد و می گوید که وی فاسدترین دولت در هند بود.

توده زمین خانواده دراویدی از BJP دور است. اکنون بیایید همه با هم برای پیروزی در سال 2024 (نظرسنجی‌های LS) برای احیای دموکراسی و ارزش‌های قانون اساسی در هند تلاش کنیم.»

استالین همچنین از رئیس کنگره، مالیکارجون خارگ، رهبران ارشد سونیا گاندی، راهول گاندی، سیددارامایا و دی کی شیواکومار در مورد پیروزی قاطع حزب در کارناتاکا استقبال کرد. رئیس تامیل نادو از طریق تلفن با آنها صحبت کرد.

وایکو، دبیر کل MDMK گفت که مردم کارناتاکا درسی شایسته به BJP برای سیاست های اجتماعی آن داده اند.

وایکو، نماینده پارلمان راجیا سبها نیز در بیانیه ای گفت: “کارناتاکا به آزمایشگاه هندوتوا تبدیل شد، رزرو برای مسلمانان لغو شد.”

کمال حسن، رئیس مکال نیدی میام، این پیروزی را به راهول گاندی تبریک گفت.

او در توئیتر خود نوشت: «همانطور که گاندیجی راه خود را در قلب مردم قدم گذاشتی و همانطور که او این کار را کرد نشان دادی که با روش ملایمت می توانی قدرت های جهان را با عشق و فروتنی به لرزه درآوری. رویکرد معتبر و قابل اعتنای شما، بدون جسارت یا ضربات سینه، هوای تازه را برای مردم ایجاد کرده است.»

“شما به مردم کارناتاکا اعتماد کردید که تفرقه را رد کنند، که به نوبه خود متقابل با ایمان خود به شما متقابل شده اند. نه فقط برای پیروزی، بلکه برای نحوه پیروزی!»

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام