استرالیا اجلاس سران چهارگانه را پس از به تعویق انداختن سفر بایدن در بحبوحه بن بست بدهی داخلی آمریکا لغو کرد

استرالیا اجلاس سران چهارگانه را پس از به تعویق انداختن سفر بایدن در بحبوحه بن بست بدهی داخلی آمریکا لغو کرد

به گزارش رسانه ها، پس از اینکه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سفر خود به استرالیا را لغو کرد، استرالیا روز چهارشنبه نشست برنامه ریزی شده رهبران چهارگانه در سیدنی را در هفته آینده لغو کرد.

آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا گفت که رهبران استرالیا، ایالات متحده، هند و ژاپن در اجلاس سران گروه هفت در ژاپن در آخر هفته ملاقات خواهند کرد. بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که با توجه به عدم قطعیت و مذاکرات فشرده با حزب مخالف جمهوری‌خواه برای اطمینان از عدم پرداخت بدهی آمریکا برای اولین بار، سفر استرالیا به آسیا را به همراه سفر پاپوآ گینه نو به تعویق می‌اندازد. زمان در تاریخ

آلبانیز در Tweed Heads، شهری در نیو ساوت ولز، گفت که نشست رهبران چهارگانه هفته آینده در سیدنی برگزار نخواهد شد. به گزارش ای بی سی نیوز، آلبانیز می گوید هنوز این امکان وجود دارد که نارندرا مودی، نخست وزیر هند هفته آینده به سیدنی سفر کند.

مقالات مرتبط

اختلاف بر سر تصمیم خانه اپرای سیدنی مبنی بر روشن نشدن مراسم تاج گذاری

این

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، نیرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود منصوب کرد.

آلبانیز گفت: «از آنجایی که باید قبل از اول ژوئن حل شود، در غیر این صورت عواقب بسیار شدیدی برای اقتصاد ایالات متحده وجود دارد که به اقتصاد جهانی سرازیر خواهد شد، او به طور قابل درک مجبور به اتخاذ این تصمیم شده است».

نخست وزیر همچنین گفت که بایدن “ناامید” است زیرا نتوانست به استرالیا بیاید و رهبران چهارگانه در عوض سعی خواهند کرد در حاشیه نشست رهبران گروه 7 در هیروشیما گرد هم آیند.

هر چهار رهبر، پرزیدنت بایدن، نخست وزیر کیشیدا، نخست وزیر مودی و من در G7 که در روزهای شنبه و یکشنبه در هیروشیما برگزار می شود، خواهیم بود. ما سعی می کنیم در این مدت دور هم جمع شویم [and] من یک گفتگوی دوجانبه با رئیس جمهور بایدن خواهم داشت.»

آلبانیز گفت: «در این مرحله، ما زمانی را برای این ترتیب مشخص نکرده‌ایم.» برای تایید برنامه های خود

ما امروز در حال مذاکره با رهبران چهارگانه هستیم. ما اعلامیه های بیشتری در مورد آن خواهیم داد، اما نخست وزیر مودی مطمئناً یک مهمان بسیار خوش آمد در هفته آینده در اینجا خواهد بود.»

در نوامبر 2017، هند، ژاپن، ایالات متحده و استرالیا به پیشنهاد طولانی‌مدت در انتظار راه‌اندازی «چهار» برای توسعه یک استراتژی جدید برای عاری نگه داشتن مسیرهای دریایی حیاتی در اقیانوس آرام هند و اقیانوس آرام در میان تجاوزات چینی شکل دادند. رفتار در منطقه

چین درگیر مناقشات شدید ارضی در دریاهای چین جنوبی و شرقی است. پکن همچنین در چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در نظامی کردن جزایر مصنوعی خود داشته است.

پکن مدعی حاکمیت بر تمام دریای چین جنوبی است. اما ویتنام، مالزی، فیلیپین، برونئی و تایوان ادعاهای متقابلی دارند. در دریای چین شرقی، چین با ژاپن اختلافات ارضی دارد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.