استرالیا پزشکان بریتانیایی را با آگهی نوید 1.3 کرور روپیه، 20 روز مرخصی در ماه و اقامت رایگان جذب می کند.

استرالیا پزشکان بریتانیایی را با آگهی نوید 1.3 کرور روپیه، 20 روز مرخصی در ماه و اقامت رایگان جذب می کند.

آگهی شرکت استخدام پزشکی استرالیایی Blugibbon در زمانی که کارکنان بهداشت و دولت بریتانیا درگیر اختلاف طولانی مدت در مورد حقوق هستند، پزشکانی بود که با خدمات بهداشت ملی (NHS) کار می کردند. عکس فایل.

در بحبوحه یک بحران طولانی در سیستم مراقبت های بهداشتی بریتانیا، استرالیا اکنون در تلاش است تا پزشکان بریتانیا را با دستمزدهای جذاب نزدیک به 1 کرور روپیه در ماه و 20 روز تعطیل در هر ماه برای “سفر، شنا و موج سواری در زیر نور خورشید” جذب کند. ، یک آگهی در BMJ، یک مجله برجسته منتشر شده توسط اتحادیه انجمن پزشکی بریتانیا، نشان داد.

این پیشنهاد شغلی همچنین وعده پاداش ورود به سیستم را به مبلغ 2.7 میلیون روپیه می داد.

آگهی شرکت استخدام پزشکی استرالیایی Blugibbon در زمانی که کارکنان بهداشت و دولت بریتانیا درگیر اختلاف طولانی مدت در مورد حقوق هستند، پزشکانی بود که با خدمات بهداشت ملی (NHS) کار می کردند.

مقالات مرتبط

کرالا:

کرالا: بیمار زن پزشک را با قیچی و چاقوی جراحی به قتل رساند که در حال پانسمان زخم‌هایش بود.

کرالا:

خانواده سلطنتی بریتانیا و کلئوپاترا چه مشترکاتی دارند؟

این آگهی با هدف قرار دادن پزشکان فارغ التحصیل در بریتانیا با تجربه تصادف و اورژانس، قراردادی را ارائه می دهد که در آن پزشکان باید 10 شیفت در ماه کار کنند و 20 روز دیگر با حقوق سالانه 240000 دلار استرالیا “سفر، شنا و موج سواری در زیر نور خورشید” انجام دهند. دلار (1.3 کرور روپیه) و «اسکان ارائه شده».

عکسی از این آگهی توسط نویسنده و متخصص سابق پزشکی آدام کی در توییتر به اشتراک گذاشته شد. او افزود: «ناگفته نماند که آنها در مورد استفاده از بیشتر نام من سؤال نکردند.

به گزارش ایندیپندنت، «آدام کی» استفاده شده در تبلیغات، اشاره ای به آدام کی است که کتاب پرفروش «این صدمه می بیند» نوشت و تجربیات طاقت فرسای خود را به عنوان یک پزشک جوان در NHS توصیف کرد.

در آگهی دقیق‌تری که در وب‌سایت BMJ برای ایفای نقش در بریزبن منتشر شد، این شرکت نوشت: «دفتر A&E از NHS بیمار است؟ این به درد نمیخوره…. برای فرار از مشکلات برای تعطیلات کاری به استرالیا بیایید. و چرا؟ زیرا ما ده ها هزار پست پرستاری خالی داریم.»

این آگهی 2000 پوند دلار استرالیا (1 لک روپیه) در هر شیفت برای یک سال، با پاداش 10،000 تا 20،000 دلاری (10 لک روپیه) پس از 12 ماه ارائه می دهد که متقاضیان موفق را در “5 درصد بالای درآمدهای استرالیایی” قرار می دهد. .

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام