افراد مسلح دست‌کم هفت نفر را در پارک آبی در مرکز مکزیک کشتند

افراد مسلح دست‌کم هفت نفر را در پارک آبی در مرکز مکزیک کشتند

تصویر نمایشی PTI

سلایا: به گفته مقامات محلی، شش نفر و یک کودک توسط افراد مسلحی که روز شنبه به یک پارک آبی در مرکز مکزیک حمله کردند، کشته شدند و باعث ایجاد ترس در میان جمعیت شدند.

بر اساس بیانیه شهرداری کورتازار، شهرداری محل حمله، پلیس “در صحنه حاضر شد و در آنجا سه ​​زن کشته، سه مرد مرده، و یک کودک خردسال هفت ساله را به اضافه یک نفر به شدت مجروح کرد.” رخ داده است، با توجه به خبرگزاری فرانسه.

خشونت مرتبط با مواد مخدر اخیراً در ایالت مرکزی مکزیک گواناخواتو افزایش یافته است.

مهاجمان در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی (2230 به وقت گرینویچ) به تفرجگاه شنای لا پالما “برای انجام حمله” رسیدند. خبرگزاری فرانسه.

به گفته مقامات، مهاجمان مستقیماً به سمت گروهی از مردم رفتند و تیراندازی کردند، سپس دوربین‌های امنیتی را از محل خارج کردند و سپس عقب‌نشینی کردند.

بر اساس ویدئویی که در سایت خبری محلی Debate Noticias منتشر شده است، که توسط یک شاهد عینی در صحنه گرفته شده است، قربانیان روی زمین یا روی صندلی‌هایی که در میان ابرهای غلیظ دود نشسته بودند، افتاده بودند – ظاهراً ناشی از شلیک گلوله.

این فیلم همچنین افرادی را نشان می‌دهد که از شلیک گلوله به دنبال پوشش هستند.

وب سایت TV Azteca، یکی از شبکه های تلویزیونی اصلی مکزیک، ویدئویی از صحنه داشت که نشان می داد بزرگسالان و کودکان وحشت زده هنوز با لباس شنا – از جمله شناورهای استخر – بعد از تیراندازی در صحنه هستند.

این حمله در آخرین روز تعطیلات بهار مدرسه رخ داد.

تفرجگاه که در مجاورت محوطه دانشگاه قرار داشت، پس از حمله توسط پلیس نظامی و ایالتی محاصره شد.

گواناخواتو، یک ایالت صنعتی مرفه، به دلیل اختلاف بین سندیکای جنایی سانتا روزا د لیما و کارتل نسل جدید Jalisco که به سرقت سوخت و قاچاق مواد مخدر اختصاص دارد، به یکی از خطرناک ترین ایالت های مکزیک تبدیل شده است.

گزارش شده است که از زمانی که دولت در سال 2006 ارتش را برای مبارزه با کارتل های مواد مخدر اعزام کرده است، مکزیک بیش از 350000 قتل را ثبت کرده است که اکثر آنها به گروه های جنایتکار متهم شده اند. خبرگزاری فرانسه.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام