امارات متحده عربی واجد شرایط ویزای اقامت طلای 10 ساله را شامل می شود تا مشاغل بیشتری را شامل شود

به دارندگان دکترا ، پزشکان ، مهندسان و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر امارات متحده عربی با درجه نمره 3.8 و بالاتر ویزای طلایی اعطا می شود. این تغییرات از اول دسامبر سال 2020 اعمال می شود.

امارات متحده عربی واجد شرایط ویزای اقامت طلای 10 ساله را شامل می شود تا مشاغل بیشتری را شامل شود

تصویر پرونده افرادی که غروب خورشید را در بالای آسمان مشاهده می کنند ، با برج خلیفه در سمت راست ، در دبی ، امارات متحده عربی. AP

دبی: امارات متحده عربی روز یکشنبه صدور ویزای طلایی 10 ساله برای تعداد بیشتری از متخصصان ، از جمله دارندگان دکترا ، پزشکان ، مهندسان و همچنین فارغ التحصیلان برخی از دانشگاه ها را تصویب کرد ، به منظور حفظ افراد مستعد و ذهن بزرگ در کشورهای حوزه خلیج فارس و کمک به آنها در ملت سازی.

معاون رئیس جمهور ، نخست وزیر و حاکم دبی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم اعلامیه اصلی را در یک تویتر اعلام کرد.

“برادران و خواهران ، ما امروز تصمیمی را برای اعطای ویزای طلایی 10 ساله به مقیمین در گروههای زیر تصویب کردیم: همه دارندگان دکترا ، کلیه پزشکان ، مهندسان در رشته های مهندسی کامپیوتر ، الکترونیک ، برنامه نویسی ، برق و بیوتکنولوژی ، فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر امارات متحده عربی دارای نمره معدل ، معدل 3.8 و بالاتر هستند. “

ویزای طلایی علاوه بر فارغ التحصیلان دبیرستان امارات متحده عربی به همراه خانواده هایشان ، به دارندگان مدارک تخصصی هوش مصنوعی ، داده های بزرگ ، یا اپیدمیولوژی و ویروس شناسی نیز اعطا می شود. اخبار خلیج فارس گزارش شده

شیخ محمد در توئیتی نوشت: “این اولین گروه است و سایر گروه ها نیز به دنبال آن می آیند. ما می خواهیم افراد با استعداد و ذهن بزرگی در امارات بمانند و در روند توسعه و دستاوردها به ما بپیوندند.”

در این گزارش آمده است ، این تصمیم که به تصویب هیئت وزیران امارات رسیده است ، جذب و حفظ متخصصان و متخصصان مستعد از زمینه ها و رشته های مختلف علمی است.

تغییرات از تاریخ 1 دسامبر سال 2020 انجام خواهد شد.

علاوه بر سبک زندگی پویا و ایمنی که از ویژگیهای اصلی زندگی در امارات متحده عربی محسوب می شود ، به دارندگان اقامت طلایی و خانواده های آنها ویزای اقامت 10 ساله ارائه می شود.

این گزارش افزود: “دسته های جدید اقامت طلایی ، این برنامه را برای تشویق بیشتر در زمینه نوآوری ، خلاقیت و تحقیقات کاربردی گسترش می دهد و به جذابیت شغلی در امارات برای روشن ترین ذهن جهان می افزاید.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.