انتخابات GHMC 2020: رای گیری در حیدرآباد بزرگ در میان تدابیر شدید امنیتی در حال انجام است. 1112 نامزد درگیری

ترتیباتی فراهم شده است که در مجموع 74.67 رأی دهنده در 150 بخش بتوانند حق رای خود را در 9101 مرکز رأی گیری اعمال کنند.

انتخابات GHMC 2020: رای گیری در حیدرآباد بزرگ در میان تدابیر شدید امنیتی در حال انجام است.  1112 نامزد درگیری

MoS (صفحه اصلی) G Kishan Reddy امروز رأی خود را به انتخابات GHMC 2020 اعلام کرد. اعتبار تصویر: ANI

حیدرآباد: رای گیری در روز سه شنبه در انتخابات پر مخاطره شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) به دنبال یک کارزار پر سر و صدا و غالباً سخت آغاز شد.

رأی گیری برای GHMC 150 بخش از ساعت 7 صبح آغاز شد و در 6 بعد از ظهر به پایان می رسد.

در مجموع 74،44،260 رأی دهنده از حق رای خود با استفاده از اوراق رای گیری برای انتخاب نمایندگان خود استفاده خواهند کرد.

Union MoS (Home) G Kishan Reddy ، رئیس جمهور حاکم TRS و رئیس دولت شهرداری Telangana KT Rama Rao و بازیگر سیاستمدار Chiranjeevi از رای دهندگان اولیه بودند.

کیشان ردی و راما رائو در گفتگو با خبرنگاران از رای دهندگان درخواست کردند بدون هیچ رأیی رأی دهند.

تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در این رقابت 1112 نفر است.

کمیسیون انتخابات ایالتی تلانگانا (SEC) با استقرار 48000 نفر (شامل ذخیره) پرسنل نظرسنجی و 52،500 نیروی پلیس قوی ، مقدمات مفصلی را برای روند رای گیری در نظر گرفته است.

کمیسیون تصمیم گرفته بود پس از کسب نظرات احزاب بزرگ سیاسی و وزارت بهداشت با توجه به کووید -19 گفته شده بود که همه گیری و با در نظر گرفتن موضوعات مختلف مرتبط.

این کمیسیون همچنین با توجه به همه گیری همه جانبه اقدامات ویژه ای انجام داده است.

رقابت اصلی در این نظرسنجی بین TRS حاکم ، BJP مخالف و کنگره است. در آستانه اخذ رأی گیری شاهد یک کارزار بالای دسی بل و غالباً سخت بود.

BJP که از پیروزی خود در انتخابات اخیر حوزه انتخابیه مجمع دوبک دلخوش بود ، برای افزایش شانس خود در انتخابات مجلس در سال 2023 ، یک کارزار قدرتمند برای پیروزی در نظرسنجی های GHMC انجام داد.

رهبران ارشد ، از جمله وزیر داخلی اتحادیه آمیت شاه ، رئیس حزب JP Nadda ، وزیر اوتار پرادش Yogi Adityanath ، وزیران اتحادیه Prakash Javadekar ، Smriti Irani و MoS (Home) G Kishan Reddy ، عضو لوک سبها از Secunderabad ، نماینده حزب و BJYM رئیس جمهور ملی تجاسوی سوریا در این کارزار شرکت کرد.

BJP “اتحاد” TRS با AIMIM را برجسته کرد و به دنبال آرا to برای ارائه یک حکومت پاک و شفاف در شهر بود. TRS ، هرگونه اتحاد با AIMIM را انکار کرد.

مبارزات TRS توسط رئیس جمهور کارگر و وزیر دولت شهرداری ایالت KT Rama Rao هدایت می شد ، در حالی که رئیس حزب و وزیر ارشد K Chandrasekhar Rao در یک جلسه عمومی سخنرانی می کردند.

یک ضرر بد در انتخابات GHMC می تواند چهره TRS را خدشه دار کند و مخالفان را برای افزایش مبارزات خود علیه حزب حاکم تقویت کند.

مبارزات انتخاباتی کنگره توسط رئیس جمهور ایالت آن N Uttam Kumar Reddy و رئیس جمهور کارگر A Revanth Reddy و دیگر رهبران ارشد انجام شد.

TDP که قبلاً یک نیروی عمده در این ایالت بود ، اما اکنون به حاشیه رانده شده بود ، تلاش کرد تا ثروت خود را احیا کند و این پیشرفت را در شهر ، از جمله در بخش IT ، در زمان رژیم N Chandrababu Naidu به عنوان وزیر ارشد در تقسیم بندی نشده آندرا پرادش ، نشان داد.

رهبران TRS و BJP درگیر جنگ کلمات بودند که به یکدیگر حمله می کردند.

این ادعاها روز دوشنبه نیز ادامه یافت و BJP گفت حاكم TRS با استفاده از وسایل ناعادلانه و سو mis استفاده از قدرت برای پیروزی در انتخابات.

شمارش آرا on در 4 دسامبر انجام خواهد شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.