انتخابات GHMC: TRS 55 از 150 بخش را در ساعت 9.40 بعد از ظهر برنده می شود و قرار است کنترل بدنه مدنی حیدرآباد را حفظ کند. کیف های BJP 46 صندلی دارد

TRS با رقابت سخت Asaduddin Owaisi’s All India مجلس Ittehadul Muslimime (AIMIM) روبرو شد که تاکنون 42 کرسی کسب کرده است

انتخابات GHMC: TRS 55 از 150 بخش را در ساعت 9.40 بعد از ظهر برنده می شود و قرار است کنترل بدنه مدنی حیدرآباد را حفظ کند.  کیف های BJP 46 صندلی دارد

تصویر نمایندگی رویترز

به نظر می رسید که حاکم Telangana Rashtra Samiti (TRS) کنترل شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) را حفظ کند ، زیرا از ساعت 9.40 بعد از ظهر جمعه 55 بخش از 150 بخش را در خود داشت.

تاکنون نتایج 144 بخش با کسب حداکثر کرسی های TRS اعلام شده است ، پس از آن BJP در موقعیت دوم (46 کرسی) و AIMIM (42 کرسی) در موقعیت سوم ، در ساعت 9.40 بعد از ظهر طبق کمیسیون انتخابات ایالتی سایت اینترنتی. کنگره دو کرسی به دست آورده در حالی که نتایج شش کرسی هنوز منتظر است.

TRS با رقابت سخت Asaduddin Owaisi از All India مجلس Ittehadul Muslimime (AIMIM) روبرو شد ، که عصر جمعه به طور خلاصه به برتری اسمی دست یافت. تا ساعت 9.40 بعد از ظهر ، AIMIM 42 کرسی به دست آورده بود.

در همین حال ، گفته می شود که کمپین برجسته BJP ، که وزیر اتحادیه آمیت شاه را نیز در نظرسنجی های GHMC به شدت نفوذ می کند ، نتیجه گرفت زیرا حزب زعفران 46 کرسی را به دست آورد ، به عنوان دومین حزب بزرگ در نظرسنجی های مدنی ظاهر شد.

BJP در مقایسه با عملکرد خود در نظرسنجی های مدنی 2016 که این حزب تنها چهار کرسی را در اتحاد با حزب Desam تلوگو (TDP) به دست آورده بود ، پیشرفت چشمگیری داشته است.

سرانجام ، کنگره چهارمین دوره دور بود که فقط دو کرسی به نام خود داشت.

TRS به رهبری K Chandrasekhar Rao چهار سال پیش انتخابات را جاروب کرده بود و از مجموع 150 بخش 99 برنده شد.

وزیر تلانگانا KT Rama Rao روز جمعه در حالی که شمارش آرا cast در نظرسنجی های GHMC در جریان بود با خبرنگاران صحبت کرد.

“من از مردم حیدرآباد تشکر می کنم که TRS را به عنوان بزرگترین حزب برای نمایندگی از آنها در شورا انتخاب کردند. نتیجه مطمئناً آن چیزی نیست که انتظار داشتیم ، 20-25 کرسی کم داریم. ما حدود 10-12 بخش را با فشار بسیار کم از دست دادیم حاشیه ، “او گفت.

در همین حال ، BJP نتایج را پیروزی اخلاقی حزب خواند و دبیر كل Bhupender Yadav ادعا كرد كه BJP تنها “تنها گزینه” جایگزین TRS حاكم در Telangana است.

نتیجه نظرسنجی مدنی همچنین یک تقویت روحیه برای BJP است زیرا به زودی پس از پیروزی آن در انتخابات ماه گذشته در حوزه انتخابیه مجمع دوبک به دست آمد.

از برگه های رای گیری در انتخابات شرکت بزرگ شهرداری 150 حصار حیدرآباد (GHMC) در 1 دسامبر استفاده شد. شمارش آرا از ساعت 8 صبح روز جمعه با شمارش آراots پستی آغاز شد. BJP در آرا ball پستی از رقبای خود پیشی گرفت.

درصد نظرسنجی 46.55 بدون تأثیر بود. از میان رای دهندگان 74.67 لک ، 34.50 لک انتخاب کننده حق رای خود را به کار گرفتند.

در حالی که حاکمیت TRS نامزدها را در تمام 150 بخش معرفی می کرد ، BJP نامزدها را در 149 بخش تعیین کرد. کنگره ، AIMIM و TDP به ترتیب در 146 ، 51 و 106 بخش کاندیدا شدند.

حدود 1200 کاندید درگیری برای 150 بخش در شهر بودند.

علاوه بر این ، پست شهردار امسال برای یک زن اختصاص داده شده است ، هند اکسپرس گزارش داد ، و افزود که شمارش آرا به دلیل استفاده از اوراق رای دهی برای نظرسنجی ها کند بوده است. این به دلیل انجام شد کووید -19 پاندمی.

با توجه به نظرسنجی های مجمع Telangana در سال 2023 ، BJP رهبران برجسته ای مانند شاه ، JP Nadda ، Smriti Irani ، Yogi Adityanath و Prakash Javadekar را در مسیر تبلیغات برای نظرسنجی های بدن مدنی حیدرآباد قرار داد. در همین حال ، TRS از کاریزما و عملکرد KCR ، به عنوان وزیر ارشد رائو ، شناخته شده است.

در همین حال ، دادگاه عالی تلانگانا روز جمعه بخشنامه صادر شده توسط کمیسیون انتخابات ایالتی (SEC) را که اجازه شمارش آرا با “علائم تمایز” غیر از نماد استاندارد Swastik (علامت فلش متقاطع) را برای نظرسنجی های انجام شده برای شهرداری حیدرآباد بزرگ به حالت تعلیق درآورد ، به حالت تعلیق درآورد. شرکت.

دادگستر ابیشک ردی در حالیکه بخشنامه SEC را به حالت تعلیق درآورد ، با شنیدن یک جلسه نمایندگی گفت: آرا which دارای “علائم تمایز” باید جداگانه نگهداری شوند ، و اگر به نتایج نظرسنجی آسیب برساند ، نتیجه نباید اعلام شود.

در حکم دادگاه آمده است: “اگر حاشیه از آراot مورد اختلاف کمتر باشد ، در آن صورت آرا مورد اختلاف در نظر گرفته نمی شود و نتیجه بخش نیز اعلام نمی شود.”

پیش از این برخی از افسران برگشت کننده از SEC سوال کردند که در صورت یافتن “علامت تمیز” به جای نماد Swastik بر روی هر برگه رای ، چه کاری باید انجام دهند.

بر این اساس ، SEC پنجشنبه شب بخشنامه ای صادر کرد و گفت: “اگر قصد رأی دهنده در مشخص كردن یك نامزد خاص مشخص باشد ، می توان رأی را معتبر دانست زیرا این اشتباه مأمور نظر سنجی است …”

خواهانان آنتونی ردی و کی سورندر (کاندیدای نظرسنجی های GHMC) از دادگاه خواستند بخشنامه صادر شده توسط SEC را غیرقانونی ، خودسرانه و مغایر با قوانین انتخابات اعلام کند.

منابع در SEC گفتند PTI که همه افسران بازگردانده شده در مورد بخشنامه دادگاه عالی مطلع شده اند و طبق آن عمل می کنند. موضوع برای رسیدگی بیشتر به 7 دسامبر ارسال شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.