انجیل را در کره شمالی حمل نکنید، شما زندانی خواهید شد

انجیل را در کره شمالی حمل نکنید، شما زندانی خواهید شد

تصویر بازنمایی رویترز

گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا با عنوان «گزارش آزادی مذهبی بین‌المللی 2022» نشان داد که کره شمالی بیش از 70000 مسیحی و سایر ادیان از جمله یک کودک دو ساله و تمام خانواده‌اش را به عنوان بخشی از یک کمپین سراسری زندانی کرده است. آزار و اذیت مذهبی.

بر اساس این گزارش، خانواده این نوزاد پس از کشف کتاب مقدس توسط مقامات، به حبس ابد سیاسی محکوم شدند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در این گزارش با تاکید بر وضعیت وخیم، گفت: «حق آزادی اندیشه، وجدان و مذهب [in the DPRK] همچنان تکذیب می شود و مقامات هیچ تساهلی برای سیستم های اعتقادی جایگزین نشان نمی دهند.

مقالات مرتبط

کیم

اکنون جوانان کره شمالی کیم جونگ اون را “پدر محترم” می نامند

کیم

کره شمالی ژاپن را از قصد خود برای پرتاب ماهواره در روزهای آینده مطلع کرد

این گزارش به تشریح جنایات مذهبی مختلفی که در سال های اخیر در کره شمالی روی داده است، پرداخته است.

به گفته سازمان ملل، همه‌گیری کووید-19 و محدودیت‌های سفر مرتبط با آن، دسترسی به اطلاعات مربوط به شرایط آزار و اذیت مذهبی را محدود کرده است، و به گفته سازمان ملل، بررسی موارد خاص سوء استفاده را چالش برانگیز می‌کند.

وزارت امور خارجه جزئیات این گزارش را از طریق سازمان های غیردولتی (NGO)، گروه های حقوق بشر و سازمان ملل تایید کرد.

در حالی که چند مؤسسه ثبت شده، از جمله کلیساها، در کره شمالی، به ویژه در پایتخت پیونگ یانگ وجود دارد، بازدیدکنندگان گزارش کرده اند که این کلیساها تحت کنترل شدید دولت عمل می کنند و در درجه اول به عنوان ویترین برای خارجی ها عمل می کنند.

وزارت امور خارجه اذعان کرد که اندازه و تعداد کلیساهای زیرزمینی یا مخفی به دلیل ممنوعیت دولت از فعالیت های مذهبی خصوصی دشوار است.

فراریان فاش کرده اند که دولت کره شمالی فعالانه شهروندان را تشویق می کند تا هرگونه فعالیت مذهبی غیرمجاز یا در اختیار داشتن مطالب مذهبی مانند انجیل را گزارش کنند.

فراریان فاش کرده اند که به دلیل ترس از برچسب بی وفاداری به دولت کره شمالی و گزارش به مقامات، مسیحیان این کشور اغلب فعالیت های مذهبی خود را از اعضای خانواده، همسایگان، همکاران و دیگران پنهان می کنند.

در اکتبر 2021، کره فیوچر گزارشی را بر اساس مصاحبه با 244 قربانی که نقض آزادی مذهبی را تجربه کردند، منتشر کرد.

از این میان، 150 نفر به شمنیسم، 91 نفر به مسیحیت، یک نفر به چئوندوئیسم و ​​یک نفر پیرو عقاید دیگر بودند. سن قربانیان از دو تا بالای 80 سال متغیر بود و زنان و دختران بیش از 70 درصد موارد ثبت شده را تشکیل می دادند.

بر اساس این گزارش، دولت افرادی را به دلیل شرکت در اعمال مذهبی، شرکت در فعالیت های مذهبی در چین، داشتن اقلام مذهبی، تماس با افراد مذهبی و اشتراک در عقاید مذهبی متهم کرده است.

پیامدهای این اقدامات شامل دستگیری، بازداشت، کار اجباری، شکنجه، محرومیت از محاکمه عادلانه، اعدام در ملاء عام و خشونت جنسی بود.

این گزارش به چندین حادثه از جمله زندانی شدن یک خانواده در سال 2009 به دلیل اعمال مذهبی و داشتن کتاب مقدس اشاره کرد.

تمام خانواده، از جمله یک کودک دو ساله، در اردوگاه های زندان به حبس ابد محکوم شدند. یک حادثه تکان دهنده دیگر مربوط به مردی بود که در حال نماز خواندن و ضرب و شتم شدید نگهبانان دستگیر شد.

علاوه بر این، یکی از اعضای حزب کارگر کره با یک کتاب مقدس پیدا شد، سپس توسط مقامات به یک فرودگاه منتقل شد و در مقابل هزاران نفر اعدام شد.

مسیحیانی که موفق به فرار از اردوگاه های زندان کره شمالی شدند، شرایط وحشتناکی را که تحمل کردند، از جمله سوء تغذیه شدید، مصرف اجباری مواد غذایی آلوده، آزار کلامی و فیزیکی و حتی اعدام توصیف کردند.

به گفته Open Doors USA (ODUSA)، یک سازمان غیردولتی که به حمایت از مسیحیان تحت آزار و اذیت در سراسر جهان اختصاص دارد، زندگی برای مسیحیان در کره شمالی به عنوان یک وضعیت فشار مداوم توصیف می شود که در آن خطر دستگیری یا مرگ همیشه در معرض خطر است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام