انگلیس با بررسی دو واکنش سو ad به Pfizer jab ، می گوید افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک جدی دارند نباید تلقیح شوند

پروفسور استفان پوئیس ، مدیر پزشکی ملی سرویس بهداشت ملی انگلیس ، گفت که وضعیت دو نفری که واکسن دریافت کرده اند به خوبی بهبود می یابد

انگلیس با بررسی دو واکنش سو ad به Pfizer jab ، می گوید افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک جدی دارند نباید تلقیح شوند

یک پرستار یک واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 را در بیمارستان گای لندن آماده می کند. AP

لندن: نهادهای نظارتی انگلیس روز چهارشنبه گفتند افرادی که “سابقه قابل توجهی” از واکنش های آلرژیک دارند ، نباید واکسن جدید Pfizer-BioNTech را دریافت کنند در حالی که آنها دو واکنش جانبی را که در روز اول برنامه واکسیناسیون دسته جمعی کشور رخ داده است ، بررسی می کنند.

پروفسور استفان پوئیس ، مدیر پزشکی ملی سرویس بهداشت ملی در انگلیس ، گفت كه مقامات بهداشتی به توصیه آژانس تنظیم كننده محصولات پزشکی و بهداشتی در حال انجام هستند.

پاویس در بیانیه ای گفت: “همانطور كه ​​در مورد واكسن های جدید معمول است ، MHRA به طور پیشگیرانه توصیه كرده است كه افراد با سابقه قابل توجهی از واکنش های آلرژیك ، این واكسیناسیون را دریافت نمی كنند ، پس از آنكه روز گذشته دو نفر با سابقه واكنش های آلرژیك قابل توجه پاسخ دادند.”

“هر دو در حال بهبود هستند.”

این اظهارات در حالی صورت گرفت که دکتر جون راین ، رئیس MHRA ، به یک کمیته پارلمانی گفت که تنظیم کنندگان گزارش هایی از دو واکنش آلرژیک از واکسن دریافت کرده اند.

وی گفت: “ما از آزمایشات بالینی بسیار گسترده می دانیم كه این ویژگی نبود.”

“اما اگر ما نیاز به تقویت توصیه های خود داریم ، اکنون که این تجربه را با جمعیت آسیب پذیر ، گروه هایی که به عنوان اولویت انتخاب شده اند ، تجربه کرده ایم ، بلافاصله این توصیه ها را به حوزه می دهیم.

اظهارات راین به عنوان بخشی از بحث کلی درباره چگونگی ادامه نظارت آژانس وی بر روی افرادی که واکسن مجاز برای استفاده اضطراری هفته گذشته را دریافت می کنند ، ارائه شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.