اولین کروز دریایی کارائیب از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، در اوایل سفر به پایان می رسد زیرا 5 مسافر از نظر آزمایش COVID-19 مثبت هستند

SeaDream I ، با 66 خدمه و بیش از 50 مسافر ، به باربادوس برگشت اما هنوز آزمایش نمی کند زیرا مقامات محلی افرادی را که در آن هستند آزمایش می کنند

اولین کروز دریایی کارائیب از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، در اوایل سفر به پایان می رسد زیرا 5 مسافر از نظر آزمایش COVID-19 مثبت هستند

تصویر نمایندگی AP

سان خوان: یکی از اولین کشتی های تفریحی که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در آبهای کارائیب عبور می کند ، پس از آزمایش مثبت حداقل 5 مسافر ، سفر خود را زود پایان داد کووید -19 ، مقامات روز پنجشنبه گفتند.

به گفته سو برایانت ، سوار بر کشتی ، که در کشتی است و ویراستار کروز است ، SeaDream I 66 خدمه و بیش از 50 مسافر را با خود حمل می کند که اکثر مسافران از ایالات متحده استقبال می کنند. زمان و ساندی تایمز در بریتانیا.

او گفت آسوشیتدپرس که یک مسافر روز چهارشنبه بیمار شد و کشتی را مجبور کرد که به باربادوس برگردد ، جایی که روز شنبه از آنجا حرکت کرده بود. با این حال ، کشتی هنوز در باربادوس اسکله نمی زد زیرا مقامات محلی افراد حاضر در آن را آزمایش می کردند. برایانت گفت ، کاپیتان اعلام کرد که حداقل 5 مسافر آزمایش مثبت داشته اند.

این حادثه اولین بار بود که SeaDream از زمان شیوع همه گیر سفرهای خود را در غرب هند آغاز کرده است ، و طبق برنامه سفر آنلاین کشتی در روز شنبه قرار است به باربادوس برگردد. کشتی قبل از بازگشت به عقب ، چندین ایستگاه در سنت وینسنت و گرنادین ها انجام داده بود.

باشگاه قایق بادبانی SeaDream مستقر در نروژ ، شرکت مادر کشتی ، نمی گوید که در مرحله اولیه آزمایش ، تعداد زیادی از مسافران آزمایش مثبت داده اند.

برایانت گفت که مسافران برای ورود به باربادوس باید آزمایش PCR منفی داشته و آزمایش دیگری را روی اسکله ای که توسط پزشک کشتی انجام می شود ، انجام دهند. وی گفت: “همه ما بسیار ایمن بودیم.” “با این حال به نظر می رسد COVID سوار شده است.”

SeaDream گفت پرسنل پزشکی کشتی همه اعضای خدمه را آزمایش کرده اند و همه آنها منفی بوده اند. این شرکت همچنین گفت كه در حال حاضر تمام میهمانان را مجدداً آزمایش می كند و خاطرنشان كرد كه همه آنها به همراه اعضای غیر ضروری خدمه در قرنطینه هستند.

SeaDream گفت: “ما در حال همکاری نزدیک با بهداشت محلی و مقامات دولتی هستیم تا این وضعیت را به بهترین شکل حل کنیم.” “اولویت اصلی ما سلامت و ایمنی خدمه ، میهمانان و جوامعی است که از آنها بازدید می کنیم.”

مقامات دولتی در باربادوس پیامهایی را برای اظهار نظر ارسال نکردند.

آبهای اطراف کارائیب امسال عمدتاً از کشتی های کروز بی بهره بوده اند ، از آنجا که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده فعالیت کشتی های کروز را در اواسط ماه مارس به حالت تعلیق درآورد. دستور ممنوعیت پرواز در 31 اکتبر منقضی شد.

هفته گذشته ، انجمن بین المللی Cruise Lines ، که 95 درصد ظرفیت کشتی های دریایی در حال رشد در اقیانوس را نشان می دهد ، گفت اعضای آن داوطلبانه عملیات کروز را در ایالات متحده تا 31 دسامبر متوقف می کنند.

SeaDream از جمله اولین خطوط مسافرتی بود که خدمات خود را در اروپا از سر گرفت. در ماه آگوست ، این شرکت گزارش داد که یک مسافر بدون علامت آزمایش مثبت داشته است ویروس کرونا پس از پیاده شدن از SeaDream I در دانمارک. این شرکت اعلام کرد که آزمایش سایر مسافران و خدمه منفی است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.