ایالات متحده «ارتش سایبری» جدیدی را برای مقابله با تهدیدات دیجیتال چین و روسیه در نظر می گیرد

ایالات متحده «ارتش سایبری» جدیدی را برای مقابله با تهدیدات دیجیتال چین و روسیه در نظر می گیرد

اپراتورهای فرماندهی سایبری ایالات متحده گزارش داده‌اند که برای جلوگیری از حملات سایبری علیه دولت محلی در سال گذشته مجبور به انجام یک عملیات دفاعی آنلاین در آلبانی شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که ایالات متحده (ایالات متحده آمریکا) در حال بررسی امکان ایجاد یک واحد نظامی جدید برای مبارزه با حملات سایبری توسط کشورهای رقیب مانند چین، روسیه، ایران و کره شمالی است.

سازندگان استراتژی در ایالات متحده (ایالات متحده)، از جمله قانونگذاران، در حال بررسی این موضوع هستند که چین، روسیه، ایران و کره شمالی هم قصد و هم توانایی خود را در راه اندازی حملات سایبری علیه منافع ایالات متحده نشان می دهند.

چند حمله سایبری اخیر به درخواست ها برای تشکیل نیروی سایبری جدید ایالات متحده فوریت بیشتری بخشیده است. اپراتورهای فرماندهی سایبری ایالات متحده گزارش داده اند که سال گذشته برای جلوگیری از حملات سایبری علیه دولت محلی مجبور به انجام یک عملیات دفاعی آنلاین در آلبانی شدند.

مقالات مرتبط

تایوان

تایوان خواهان “چتر هسته ای” آمریکا مشابه ژاپن و کره جنوبی برای جلوگیری از تهاجم چین است.

تایوان

چین با آمریکا صحبت نمی‌کند، تماس‌های آمریکا را «رد می‌کند، پاسخ نمی‌دهد».

این حمله سایبری خدمات عمومی و وب سایت های آنلاین آلبانی را تعطیل کرد. ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران این حمله سایبری را علیه کشور عضو ناتو انجام داده است. امتناع آلبانی از محاکمه مجاهدین خلق – گروهی مخالف دولت ایران – که در آلبانی حضور دارند، گزارش شده که دلیل این حمله سایبری ایران بوده است.

دومین حادثه در فوریه سال جاری و زمانی رخ داد که یک حمله باج افزاری علیه سرویس مارشال های ایالات متحده صورت گرفت. این حمله سایبری اطلاعات مربوط به عملیات اجرای قانون، افراد با امنیت بالا و فراریان را به خطر انداخت.

این حملات سایبری، کنگره آمریکا را وادار کرده است تا خواستار ارزیابی هزینه ها، منافع و ارزش های ایجاد یک سرویس واحد برای حفظ منافع آمریکا در فضای سایبری شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام